Nejaký inteligent, ktorý je prihlásený z SK-NETu z adresy 195.12.147.46 si asi myslí, že je straaašne zaujímavý, keď vie používať windowsácky clipboard. Keď sa ti naša stránka nepáči, tak nám napíš e-mail a neotravuj s tým ostatných užívateľov.
Martin: Momentálne je spracovaná dokumentácia pre dva varianty metra (trasa
- buď s tunelom popod Dunaj alebo po Košickom moste. Prvá linka B by mala viesť z Petržalky - Lúk popri Chorvátskom ramene k Dunaju, ktorý by mala pretnúť pri Presscentre. Odtiaľ by mala ísť do centra, na Hlavnú stanicu a oblúkom by mala prísť na konečnú Trnavské mýto. Neskôr sa počíta s jej predĺžením do Ružinova a na Letisko. Druhá linka A by mala ísť z Dúbravky do Rače a mala by trasu B križovať 2x. Na metro však musí vláda schváliť garanciu a tej sa veľmi nechce. Predpokladám, že reči o metre sa v politických stranách rozvinú pred budúcoročnými voľbami, ako to už bolo niekoľkokrát.
Martin: Momentálne je spracovaná dokumentácia pre dva varianty metra (trasa

KLF
Vazne tu nemiesajte do toho politiku, lebo zacnem aj ja a to sa uz totalne tu pohadame. ;)))))))
Ale teraz vazne.
Papyr: Neviem, ale ja osobne som ANI raz nezazil poruchu TAMbusu a netvrdim preto, ze su zatial uplne bezporuchove. To k tomu Tvojmu tvrdeniu, ze si v SR este prederavenu podlahu v karose nezazil. Odporucam Ti previezt sa niekedy kratkou Karosou v BA a prederavenu podlahu najdes. Za to Ti rucim. Raz som sa dokonca viezol Karosou cislo 1116 na linke 116 a ta bola tesne pred vyradenim (tipujem ze zalozny voz) a chybal jej jeden schodik dokonca ! Bola tam diera miesto schodiku ! A podlaha bola sama diera, ale bol to zazitok viezt sa tym. Takze skus sa niekedy povozit po Blave.
No a co sa tyka toho vypadnutia dveri na TAMe, ci co si to spominal - ja som sa v klbovej Karose oprel na Poliankach o okno a ono vyletelo...
Takze tak.
ALL: Uz som to tu pisal, ale asi ste to prehliadli - neviete ako dlho maju pauzu vodici elektriciek na konecnej ? Kolko minut stoja.
VDAKA.