Papyr: Ano, este donedavna sa oznacovali expresne linky tabulami s cervenym pismom na bielom podklade..
- buď s tunelom popod Dunaj alebo po Košickom moste. Prvá linka B by mala viesť z Petržalky - Lúk popri Chorvátskom ramene k Dunaju, ktorý by mala pretnúť pri Presscentre. Odtiaľ by mala ísť do centra, na Hlavnú stanicu a oblúkom by mala prísť na konečnú Trnavské mýto. Neskôr sa počíta s jej predĺžením do Ružinova a na Letisko. Druhá linka A by mala ísť z Dúbravky do Rače a mala by trasu B križovať 2x. Na metro však musí vláda schváliť garanciu a tej sa veľmi nechce. Predpokladám, že reči o metre sa v politických stranách rozvinú pred budúcoročnými voľbami, ako to už bolo niekoľkokrát.
Cookies
DP: Keby som mal brať v úvahu to čo ste si v Prahe z metra vybudovali po rozdelení republiky, tak by som radšej mlčal. Tak sa tu neoháňaj jestvujúcou kostrou metra, ktorá bola vybudovaná za spoločného štátu aj z peňazí Slovákov a stavaná slovenskými stavbármi. Mimochodom bol cez Vltavu postavený nejaký nový most po rozdelení, ktorý nestavali Slováci?
Papyr: Pozorne si prečítaj odkaz od d3k0. O tom je totiž nenávisť Slovenska voči Bratislavčanom. Poslednú vetu by som štylizoval trochu inak. Asi takto: Nech si každý Slovák prisťahovalec do Bratislavy vstúpi do svedomia a spýta sa, čo môžem urobiť ja pre Bratislavu a nie čo Bratislava môže urobiť pre mňa.