Autobusy Karosa patria medzi vozidlá,ktoré si jednoznačne zaslúžia úctu vo vzťahu k minulosti ale aj súčasnosti . Ich nákup a zaraďovanie do MHD závisí jedine od financií a prevádzkových podmienok.Budovanie metra je rentabilné v mestách,ktorých počet obývateľov presahuje jeden milión a majú na to.Preha ho získala za ČSFR. To ,že Blava dopláca na celé Slovensko môže tvrdiť jedine neznalý pomerov. Obyvyteľstvo Blavy tvoria väčšinou prisťahovalci,inak by mala cca 200 tis.obyv.To isté sa týka Prahy,ktorá by mala horko ťažko 800 tis a o Ostrave ani nehovorím.Z vlastnej skúsenosti tvrdím,že všetky vozidlá MHD,ktoré prídu včas,v zime kúria a nie sú hlučné sú výborné.Bezbariérové sú super pre tých,čo sú na ne odkázaný a kiež by ich bolo viac.A na záver. Tam kde ste teraz Vy boly sme aj my.Tam kde sme my b
udete raz aj Vy !
To pre toho múdrca o hnilých podlahách a poslancoch či vláde.Ak je to vôbec možné pre tých ktorých sa to týka ,nekazte túto peknú stránku internetu zbytočnými útokmi a neodbornými názormi.Venujte sa jej ako svojmu hobby .
Ďakujem.
udete raz aj Vy !
To pre toho múdrca o hnilých podlahách a poslancoch či vláde.Ak je to vôbec možné pre tých ktorých sa to týka ,nekazte túto peknú stránku internetu zbytočnými útokmi a neodbornými názormi.Venujte sa jej ako svojmu hobby .
Ďakujem.
Papyr
Ad pražský vozový park: NIE JE rôznorodý. Pozostáva z Karos a CityBusov + 3 ks Neoplanov.
Ad Karosy a dvere: v Prešove sa stalo, že v ľavotočivej zákrute preplnený TAM bus nevydržal nápor ľudí a vypadlo mu sklo na dverách za jazdy. Tí, čo stáli na schodoch pri tých dverách, sa asi veľmi nepotešili.
Ad kritiky prehnitých podláh a počtu nízkopodlažákov: u nás nedotujú nákup nízkopodlažných vozidiel ako v ČR, a prehnité podlahy som osobne nikdy v SR nezažil.
Ad Bratislava zarábajúca väčšinu HDP: podniky ako SE, SPP, ŽSR atď. majú svoje oficiálne sídlo v Bratislave, tam teda i priznávajú svoje zisky. Neznamená to, že by sa ostatné regióny na týchto číslach, v Bratislave vykazovaných, nepodieľali.
Ad all: happy new year 2001 a vaďte sa konštruktívne, bez osobných invektív.