Reply on: yale #42851:
Tretia časť:Električka z Petržalky nedáva perspektívu na riešenie dopravy v centre a z neho v severnom smere (Hlavná stanica), ani v severo-východnom smere (Hl. stanica – Trnavské Mýto).
Presnejšie tieto smery nerieši prvá fáza električky z Petržalky na Šafárikovo nám. Ale nerieši ich ani prvá fáza light rail shuttle systému, ktorý by končil na Šafárikovom nám. Ďalšie rozšírenie každej siete si žiada peniaze, ale nie je dobré porovnávať prvú etapu systému A s finálnym stavom systému B a na základe toho povedať, že systém A je neperspektívny.
Ámos Keynes
Re #42809 BMko: To som rád. Veď sa mi to aj na teba nejako nezdalo.
Re #42834 petert: Odkiaľ si došiel na to, že nové Ikarusy majú problém ísť 70km/hod. A postav vedľa seba trol a bus a zistíš kto rýchlejšie akceleruje. To, že sú trolejbusy spomalované na križovaniach a výhybkách nie je vina trolejbusov ale istého ing. ktorý to zrejme nievie robiť. Skús kuknúť iné mestá ako rýchlo sa jazdí cez križovania tam.
A aj busy aj tbusy majú jazdiť maxi 55km/hod pokiaľ sa nemýlim.