Reply on: Nndro #42796:
Aj ja som im dnes napísal 3 zastávky.
Videl som len navrh Doprastavu ci koho...
a predsa im to prezliekame, umyvame, cistime. A to pozor - nie v pravidelnych intervaloch, ale okamzite ako je to potrebne. Asi by som chcel od vodicov DPB vela, keby si mali pri kazdej pauze na konecnej vsimnut, ci maju alebo nemaju spinavy voz a pripadne (ak na to je cas) vziat do vlastnej ruky metlu a zamiest - to vsetko zadarmo a len preto, aby bolo vidiet, ze prave ON ma cisty voz. A este pozadovat, aby to robili z dobrej vole, co? ?
yale
Odhadujem, že variant s light rail shuttle, ktorý by prekonával Dunaj po Starom moste a bol zakončený na Šafárikovom námestí (prípadne až pod Kamenným námestím) by nebol výrazne drahší ako v súčasnosti navrhované riešenie za 8,5 miliardy - a mohlo by sa hneď plynule pokračovať výstavbou druhej etapy tunelom na Hlavnú stanicu.
V prípade prechodu tunelom popod Dunaj, ak od súčasnej sumy 8,5 miliardy odpočítame 1,5 miliardy na Starý most a pripočítame 5 miliárd na tunel, prvá etapa by stála napr. o 3,5 miliardy viac.