Články k včerajšej nehody
NÁRODNÁ OBRODA: http://www.narodnaobroda.sk/clanok/26971/Pri-zrazke-autobusu-s-kamionom-sa-tazko-zranili-styri-osoby/
SME:
http://bratislava.sme.sk/c/1997405/Kamion-vrazil-do-autobusu-su-desiatky-zranenych.html
Rozhovor s cestujúcim: http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1997406
PRAVDA:
http://spravy.pravda.sk/sk_ckronika.asp?r=sk_ckronika&c=A050404_145039_sk_ckronika_p02
NÁRODNÁ OBRODA: http://www.narodnaobroda.sk/clanok/26971/Pri-zrazke-autobusu-s-kamionom-sa-tazko-zranili-styri-osoby/
SME:
http://bratislava.sme.sk/c/1997405/Kamion-vrazil-do-autobusu-su-desiatky-zranenych.html
Rozhovor s cestujúcim: http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1997406
PRAVDA:
http://spravy.pravda.sk/sk_ckronika.asp?r=sk_ckronika&c=A050404_145039_sk_ckronika_p02
fobust
Ta Vieden a linka 18 je velmi pekny priklad. Dalsi by sa dal najst v podobe linky metra U6, co sa vlastne nazyva "U-Bahn" iba z politickych dovodov, totiz je t obycajna rychlodrazna elektricka. Taka, aku si predstavujem v Bratislave za 30 rokov, dovtedy moze sucasna elektricka uplne zaniknut, pripadne zredukovat sa na maly mestsky okruh ZST - starohorska - Radlinskeho - Obchodna - Nam. SNP a otocka okolo Safka, alebo SNP - Spitlaska - Vazovova - Radlinskeho a spat na HLST. Tam by sa mohli prevadzkovat aj historicaky. Nie ze by nemohli jazdit inde, ale prednostne tu.