Reply on: yale #42496:
petrzalsku trat mozes stiahnut pod zem az po prekroceni dunaja niekde medzi safarikovym a kamennym namestim a ver ze taketo riesenie by bolo aj z dlhodobeho hladiska lacnejsie.Dolezite je ale aby sa na stary most nenasackovala po jeho oprave opat cestna doprava a aby safarikovo namestie bolo prejazdne pre cestnu dopravu len v smere nabrezie - dostojevskeho rad; v takomto pripade nie je problem na nom vybudovat bezkolizne krizovanie. (a aj v pripade ze v prvej etape to krizovanie bude kolizne, neznamenalo by to pri vhodne spravenom riadeni krizovatky vyrazne zdrzanie ani pre jeden z dopravnych smerov)

Číta sa to lepšie s diakritikou. Samozrejme, píše sa lepšie bez, ale na to sa dá tiež zvyknúť.
si
Ten "polovicaty" plan do petrzalky mal byt realizovany uz pred 20timi rokmi avsak vdaka takym ako ty sa tu 20 rokov len mentorovalo o metre a hovno sa postavilo...
Re #42490 aNTI: no to co by malo plnit funkciu hlavnej stanice by podla mojho nazoru malo byt prejazdne aby to vlaky na trase brno-budapest neobchadzali dakadial inakadial (lebo tym ti stanica strati na vyzname ako prestupovy bod).