Reply on: si #42495:
Problémy sa riešili a neriešili z rôznych dôvodov, raz bolo tak, raz inak, do 1989 tu bol systém, ktorý sa nielenže nikoho na nič nepýtal, ale tvrdo postihoval aj samotné vyjadrenie nesúhlasu, čiže je to ťažko globalizovať.Máš pravdu v tom, že prvá etapa budovania ktoréhokoľvek systému bude mať podobný účinok, ale zásadný rozdiel je v tom, či existuje možnosť priamo pokračovať vo výstavbe ďalšou etapou. V prípade električkovej trate na Šafárikovo námestie táto možnosť zaniká.
Takže ja hovorím: treba konečne začať stavať, ale nie provizórium.
Samotná petržalská trať je rozumná vec, ale jej pripojenie trianglom do starej siete, bez perspektívy ďalšieho riešenia, je najhorší možný variant.
Ámos Keynes
Áno so Starým mostom sa ráta ako s trvalým provizóriom. A to s jedného jediného dôvodu. Pár poslancov MZ sa tvária ako odborníci a tvrdia, že prechod ponad Dunaj je nevyhovujúci a treba ísť pod zem. Pričom nie je žiaden rozdiel medzi tým keď električka prekoná Dunaj pod ním a nad ním akurát ten variant cez starý most bude, aj napriek tomu, že sa bude rekonštruovať, stáť o 1 - 2 mld menej. Samozrejme s tým, že keby sa to postavilo hneď popod Dunaj, tak ďalšia miliarda bude musieť ísť na reko Starého mosta, ktorí ju bezodkladne potrebuje. A tak sa im zapchali huby s tým, že toto bude dočasné riešenie, oni ostali ticho a ostane to tak dovtedy, myslímsi, že to tak ostane nafurt.
Re #42406 papuca: Ale vysvetli mi, prečo by som mal robiť niečo, za čo nedostanem prácu keď iný človek, ktorí za to platení je to nespraví a peniaze dostane. Ja keby som bol vodičom, tiež tie vozy čistím počas prestávok, ale bol by som padnutý na hlavu keby som to robil. Ale aj tak by som to robil.
Re #42407 papuca: Bol som na tých rozhovoroch oničom na magistráte kde nám hovorili aj demografický vývoj a pri tých najoptimistickejších predpovediach mala mať Bratislava v roku 2030 cca 515.000 obv.
Re #42418 Z: Keby všetci vodiči bezďákov vyhadzovali, tak do dvoch mesiacov sa prestanú pokúšať nastupovať. Presneako príklad, ktorý môžem demonštrovať. Priateľka bola svedkom, ako jeden vodič povedal trom babám, ktoré v buse jadli aby si vystúpili, že vo vozidle nemôžu jesť. Jedlo rýchlo shovali a išlo sa ďalej. Odvtedy priateľka vo vozidle nikdy potraviny nekonzumuje, aj keď predtým to robila úplne bežne.
Re #42420 Bigmac: Chcel by som sa 4.DTP trochu zastať. A kde tie vozy majú čistiť hlavne v zime? Kde ich majú dať sušiť, keď sedačky vytepujú?
Re #42440 romanca: Ehm, Ehm. Tento rok zo štátneho rozpočtu pôjde na dialnice a rýchlostné komunikácie 18mld. pričom rozostava sa 50 km týchto ciest. Ale nikto nedá Bratislave 50 mld na metro. Máme iné, dôležitejšie veci.
A prosím vás, nestavajte vzdušné zámky, teda v tomto prípade podzemné zámky o železničných tuneloch pod zemou.