Reply on: Bigmac #40658:
1) Tú xoxotinu, ktorá sa neviem odkiaľ šíri, že akési T6 majú výzbroj TV13, som Ti už tisíckrát vyvracal. Žiadna výzbroj TV13 NEEXISTUJE, to, čo je v novších T6, je jemne modifikovaná TV3, čo nič nemení na ich vzájomnej spriahateľnosti. To isté platí o úpravách ing. Srnku.2) To tvrdenie, že TV3 má väčšiu mernú spotrebu ako zrýchľovač, je taktiež polopravda - ono totiž záleží na profile trate, medzizastávkovej vzdialenosti a technike jazdy. A čím je medzizastávková vzdialenosť menšia, tým sú výhody TV3 zrejmejšie. Ona aj gorila má na EC menšiu spotrebu ako peršing. Ono je to pomerne jednoduché - akonáhle na odporovej mašine dôjdem na hospodárny stupeň, tak nemám žiadne straty v regulácii. Oproti tomu má pulzná regulácia straty síce malé ale konštantné. Takže čím viac rozjezdov, tým je pulzná regulácia hospodárnejšia.
A navyse, je to stale len sprznena T3, ziadna nova myslienka. A ked uz tu mame cela Kardaus (original) a Kotas, bolo by maximalne nevhodne primixovavat do nich este aj Bulwy na rovnakych skriniach, to by vozovy park vyzeral velmi neelegantne
Papyr
http://www.sme.sk/c/1916967/Ceske-autobusy-k-nam-nepojdu.html
Prokopovic chce zakazat zahranicnym dopravcom obsluhu Slovenska, vraj s cielom ochranit slovenskych dopravcov. Ked uvazime, ze medzi slovenskych dopravcov patri aj SAD Presov, v ktorej ma Prokopovic majetkovy podiel (mimochodom, druhy taky, ktory v SAD PO ma podiel, je byvaly minister Macejko), tak je jasne, KOHO tym chrani.
Zbohom Student Agency do Kosic, zbohom sukromni prepravcovia z CR...