Nieje to tak dávno, čo sa tu na fóre rozoberala otázka, prečo nemôžu po meste jazdit električkové súpravy 3xT3 alebo 3xT6A5. Vela ludí písalo, že to nejde vdaka vyhláške o pozemných komunikáciách, že v meste nesmie mat súprava viac ako 30m alebo tak nejak.
Vo fotkovom update z tohoto týždna sú tatranské eliny na fotkách ako napr. EMU 89 odfotená v obci, a sú tam aj dalsie v poprade. Tie súpravy majú určite viac ako by mali 3xT3 súpravy a tiez jazdia po komunikáciách po dedine a meste, niesu na samostatnom telese
Asi máme dvojitý meter, v Tatrách to môže byť a tu nie ???
Vo fotkovom update z tohoto týždna sú tatranské eliny na fotkách ako napr. EMU 89 odfotená v obci, a sú tam aj dalsie v poprade. Tie súpravy majú určite viac ako by mali 3xT3 súpravy a tiez jazdia po komunikáciách po dedine a meste, niesu na samostatnom telese
Asi máme dvojitý meter, v Tatrách to môže byť a tu nie ???
Vrtacik
V podniku sa konci audit, ktory nerobil ani DPB, ani magistrat, ale nezavisla firma. Primator ma dostat vysledky do konca decembra. Koncom januara by sa touto analyzou mali zaoberat poslanci MZ a rozhodnut, ako dalej s DPB. Zasadnutie je verejne pre kazdeho obcana. Ak bude predtym analyza k dispozicii aj v pisomnej podobe, postaram sa o to, aby bola zverejnena na tejto internetovej stranke.
(Milan Vajda, bratislava.sk)