mily nespokojny cestujjuci!
t ***** pristup Dopravneho podnoku ku zakaznikom!
Nic nove na svete! Len klasicky pristup tohto skurv. monopolu k zakaznikovi! Sak si na to uz aj zvikam,e nie?/
a oni si budu s nami robit co chcu a stale si budu viac a viac dovolovat! Pojdete sa sice stazovat ale bude vam to hovno platne! Pozor na revizora cislo 14! je to uplny .....! Sak si doplnte ti ktorych uz stretol!!
ahoj
t ***** pristup Dopravneho podnoku ku zakaznikom!
Nic nove na svete! Len klasicky pristup tohto skurv. monopolu k zakaznikovi! Sak si na to uz aj zvikam,e nie?/
a oni si budu s nami robit co chcu a stale si budu viac a viac dovolovat! Pojdete sa sice stazovat ale bude vam to hovno platne! Pozor na revizora cislo 14! je to uplny .....! Sak si doplnte ti ktorych uz stretol!!
ahoj
yale
Bratislava je ekonomicky silný región, ale jeho politické zastúpenie je ďaleko slabšie, takže pri prerozdeľovaní financií vždy "utrie hubu" - v slovenských podmienkach podporiť niečo "bratislavské" je politická samovražda. Slováci jednoducho neakceptujú funkciu hlavného mesta resp. metropoly, do Bratislavy mnohí prichádzajú, ale len ako jej užívatelia. Nadávajú na dopravu, na infraštruktúru, ale zároveň vždy uprednostnia rozvoj "u nich doma" pred čímkoľvek v Bratislave, bez ohľadu na to, aký význam by to malo celospoločensky.
Jednoducho, nie je tu spoločenská vôľa a Bratislava musí počítať s tým, že z celoslovenského hľadiska bude vždy prebiehať egalizácia, t.j. inam bude tiecť viac zdrojov na jej úkor. To sa netýka len Bratislavy, ani v prípade, že by sa hlavné mesto presunulo inde, nechuť prispievať na jeho prevádzku by bola rovnaká.
Problémom je však vzťah obyvateľov k mestu - denne je v Bratislave okolo 650 tisíc ľudí, z ktorých značná časť má k mestu iba "užívateľský" vzťah. Neidentifikujú sa ako bratislavčania, dokonca majú pocit, že mesto im musí byť zaviazané, pretože oni doň prichádzajú pracovať. Z toho vyplýva neochota akokoľvek sa podieľať na rozvoji mesta, pretože to nie je ich mesto, je to iba lokalita, kde sa vyskytujú. Toto je problém, ktorý sa musí riešiť z oboch strán - tí ľudia si musia uvedomiť, že sa musia zaujímať o prostredie kde žijú a mesto im musí dať najavo, že o nich stojí. To ale nesúvisí ani s dotáciami lístkov MHD, ani s akciami "byť Bratislavčanmi nás baví".