Čaute úchyláci!!!! ? ste strašní úchyláci a úcyláci!!!! ešte stále vás baví chodiť s trapným foťákom na krku a fotiť trapné prostriedky MHD? nechápem, ale nič proti vašim hobby, ale ste ... hádajte čo ... ÚCHYLÁCI!!!! ?
2. No veď ja viem, že vy ani mi za to nemôžeme a že VW sa nerozhodol pre DNV, kvôli Bratislavčanom. Ale chápeš ma. Keď prídem na Východ alebo do stredu tak iba počúvam, ako celé Slovensko živý Bratislavu. A na strednom Slovensku si ešte vypočujem o zhýralej morálke, dekadencii,... Ale to je už iná kapitola.
3. Nikdy sa Bratislave nepodarí absorvovať pár desiatok tisíc VŠ študentov, ktoré každých 5 rokov vypustia UK, STU, EU. Nemôžeš očakávať, že 430.000 mesto sa za 10 rokov rozrastie na 500.000 mesto.
5. Neviem ako je to teraz s medicínou, ale korupcia funguje stále. Mám vypatlaného spolužiaka, súdne trestaného, ktorý študuje právo a P(o)dfUK.
(trochu si rýpnem, ale môže to znamenať aj, že v Čechách majú nižšie nároky?)
7. Nedokážem ti zmapovať všetko, musel by som ísť po každej dedine v okolí Bratislavy koľko je tam nových domov a na každý zaklopať a pýtať sa či predtým žili v Bratislave. Ale keď na Čiernej Vode vyrástla taká stovka nových domov a ďalšie sa stavajú tak to zrejme nie sú len domáci. To isté nájdeš aj v iných dedinách ako Kvetoslavov, Miloslavov, Limbach, Pezinok, Stupava či aj Záhorská Bystrica ale tá patrí do mesta. A mnoho ďalších. Ale dokázať ti to neviem, možno keby si prišiel do Bratislavy a odviezol ťa do daných dedín.
Re #38750 Papyr: S tým môžem len súhlasiť a nie, že sa uspokojíme že nám nejaké Holandsko bude potom posielať prachy. Tu sa treba správať tak, aby ľudia prestali odchádzať na trvalo, ale aby sa po 2 - 5 rokoch vrátili so skúsenosťami.
Re #38761 m@rtin: No porovnám to kvôli tebe, ale nie len ČR verzus SR ale aj s takým Rakúskom spoločným susedom.
PLATY:
15.500SK (SR) - 22.000Sk(CR) - 90.000(Reich)
Nezamestnanosť:
12,7%(SR) - 10,5%(CR) - 4,5%(Reich)
DIAĽNICE:
Neviem nájsť na nete tú tabuľku ale máme viac km diaľnic na obyvateľa ako CR. Samozrejme s porovnaním s Reichom sme ďaleko za opicami.
Takže preto rovnaké hovno máte ako my, len možno má lepšiu konzistenciu.
Koľko ľudí z Čiech uteká za prácou do Nemecka a koľko by ich len utekalo keby bola rovnaká jazyková príbuznosť ako je to u Čechov a Slovákov?! Nikto nepopiera, že ste na tom lepšie, ale zase až toľko nie, takže radšej Rakúsko ako Čechy.
Nezabúdaj, že si mi neukázal len hlavné mesto Praha, ale aj tú cestu za tabuľov koniec mesta hlavné mesto Praha a tú cestu po ktorej sme išli.
Prepáč ak chce niekto spochybňovať Nórsky blahobyt tým, že nemajú prístup k alkoholu?! Tak to teda nie.
Re #38759 yale: ? ? ? ale nie všetci sú taký. Veľa mimobratislavčanom prirástla Bratislava k srdcu. ? ? ?
Pokial cesta trva podla grafikonu 8 minut ale kvoli zapche trva hoc aj polhodinu tak mam revizora na haku a odkazem ho na cestovny poriadok a tarifu ? V druhom bode, odporucam staznost na DPB , v tretom bode, revizor ma mat preukaz na viditelnom mieste a dodatocne sa moze preukazat Opravnenim DPB , co su asi dva rozlicne preukazy, aj tu by som napisal staznost DPB , ked sa nechcel preukazat svojim uzivatelskym preukazom ? V prvom bode som si nie isty ako postupovat ?
m@rtin:Vševedko se česky řekne Všeználek a ne Vševědko?. nespokojný cestujúci:Máš úplnú pravdu ale prečo sa neobrátiš so svojou sťažnosťou na DPB ale na tieto NEZÁVISLÉ STRÁNKY O MHD???
AKO JE MOZNE ZE REVIZORI ZNEUZIVAJU SVOJE PRAVOMOCI A PORUSUJU ZAKON TYM ZE OBMEDZUJU OSOBNU SLOBODU CESTUJUCICH??? TENTO TYZDEN SA UZ DRUHY KRAT KONTROLOVALI CESTUJUCICH A ICH CESTOVNE LISTKY A IUDELOVALI POKUTY ZA PREKROCENIE CASU NA LISTKOCH. bOHUZIAL NEPOSUDZOVALI CAS NA LISTKOCH PODLA PLATNEHO TRAFIKONU, ALE PODLA TOHO KOKO CESTUJUCI STRAVILI CASU V AUTOBUSE. NAPRIKLAD, CESTUJUCI, KTORY CESTOVAL ZO ZASTAVKY A DO ZASTAVKY B, KDE PODLA TRAFIKONU CESTA TRVA 8 MINUT, BOL NUTENY ZAPLATIT POKUTU ZHRUBA V POLOVICI TEJTO CESTY KVOLI TOMU, ZE AUTOBUS SA VLIEKOL V ZAPCHE A CESTA TRVALA ZHRUBA 2X TAK DLHO. NAVYSE NECHALI ZASTAVIT AUTOBUS A UZAVRIET DVERE, A NEPUSTILI CESTUJUCICH VON.
1. NA TAKETO KONANIE NEMAJU PRAVO - DA SA TO KLASIFIKOVAT AKO TRESTNY CIN OBMEDZOVANIA OSOBNEJ SLOBODY.
2. NEZAVOLALI ANI POLICIU, AJ NAVZDORY CESTUJUCIM, KTORY JU CHCELI PRIVOLAT A VYRIESIT TAK SITUACIU V NEPROSPECH REVIZOROV.
3. AKO TO ZE REVIZOR NA VYZVANIE CESTUJUCICH NEBOL OCHOTNY DODATOCNE UKAZAT SVOJ PREUKAZ, AJ NAPRIEK TOMU ZE JE TO JEHO POVINNOST?
TAKATO SITUACIA SA OPAKOVALAL UZ DRUHY KRAT TENTO TYZDEN.
PRVYKRAT SA TO STALO V UTOROK, 7.12.2004 V AUTOBUDE CISLO 85, PRI MLYNSKYCH NIVACH OKOLO 8:10 RANO. DRUHY INCIDENT SA ODOHRAL DNES PRIBLIZNE O ROVNAKOM CASE TIEZ NEDALEKO MLYNSKYCH NIV V AUTOBUSE CISLO 70.
rAD BY SOM SA OPYTAL KOMPETENTNYCH CO S TYM MIENIA ROBIT A KO CHCU VZNIKNUTU SITUACIU RIESIT???
MYSLIM ZE PRIPADNA MEDIALIZACIA TEJTO SITUACIE DOPRAVNEMU PODNIKU BRATISLAVA ASI NEPOMOZE. TAKZE CAKAM NA VYSVETLENIE A NAPRAVU/VYRIESENIE VZNIKNUTEJ SITUACIE!!!
Ámos Keynes alias bývalý J:
Nemůžu si odpustit reakci, že Vševědko zdrhl z bláta do louže. Ano v Čechách se nežije tak dobře jako v Rakousku nebo ve Švýcarsku, ale žije se tu o mnoho lépe než na Slovensku. Srovnej si platy, nezaměstnanost, srovnej si kolik lidí utíká za prací a za studiem od vás k nám. Je zajímavé po tvé letšní návštěvě, že tvrdíš, že v Čechách máme stejné hovno jako u vás.....To jsi potom slepý anebo nevidíš to co vidět nechceš. Nechme, ale toho, jen si mě zase vytočil, nevím proč se tak rozčiluju, tvé výpadky proti ČR jsou mi více než známé.
Ale prosim ta... Mas sice v mnohom pravdu, ale povedz mi, co pre toto mesto spravili poslanci a magistrat? A kolko toho popritom stihlo "zmiznut", pripadne sa predat miesto 2000 Sk/m^2 za 100 Sk/m^2. Preco samotni Bratislavcania, ktori vedu mesto, dopustili, ze sa tu uz naozaj parkuje vsakde, kde je to technicky mozne? Za to tiez mozu ludia mimo Bratislavy, ze mestska policia kona uplne minimum? Pravda je taka, ze samotnym Bratislavcanom, ktori su pri moci, vobec nezalezi na tomto meste. Tak co potom mozme chciet od tych, co sem pridu? Na www.bratislava.sk si v lamparni precitaj, ako to tu riadia Bratislavcania. Minule som sa napriklad od ODP dozvedel, ze preferencia v Dubravke je super a nikto vratane DPB sa na nu este nestazoval. A ze ak je tam nieco zle, tak je to preto, ze sa s tym len zacina (uz rok...). Tak takto vedu toto mesto bratislavski "odbornici"... A za to nemoze ani Orava, ani Liptov, ani Spis...
zjednodušuješ veci, karikatúra je síce vďačná a vyslúži ti potlesk, situácia je ale úplne odlišná. Legenda o drzých blavákoch je naozaj iba mýtus, ich podiel v populácii nie je vyšší ako inde...
Bratislava je ekonomicky silný región, ale jeho politické zastúpenie je ďaleko slabšie, takže pri prerozdeľovaní financií vždy "utrie hubu" - v slovenských podmienkach podporiť niečo "bratislavské" je politická samovražda. Slováci jednoducho neakceptujú funkciu hlavného mesta resp. metropoly, do Bratislavy mnohí prichádzajú, ale len ako jej užívatelia. Nadávajú na dopravu, na infraštruktúru, ale zároveň vždy uprednostnia rozvoj "u nich doma" pred čímkoľvek v Bratislave, bez ohľadu na to, aký význam by to malo celospoločensky.
Jednoducho, nie je tu spoločenská vôľa a Bratislava musí počítať s tým, že z celoslovenského hľadiska bude vždy prebiehať egalizácia, t.j. inam bude tiecť viac zdrojov na jej úkor. To sa netýka len Bratislavy, ani v prípade, že by sa hlavné mesto presunulo inde, nechuť prispievať na jeho prevádzku by bola rovnaká.
Problémom je však vzťah obyvateľov k mestu - denne je v Bratislave okolo 650 tisíc ľudí, z ktorých značná časť má k mestu iba "užívateľský" vzťah. Neidentifikujú sa ako bratislavčania, dokonca majú pocit, že mesto im musí byť zaviazané, pretože oni doň prichádzajú pracovať. Z toho vyplýva neochota akokoľvek sa podieľať na rozvoji mesta, pretože to nie je ich mesto, je to iba lokalita, kde sa vyskytujú. Toto je problém, ktorý sa musí riešiť z oboch strán - tí ľudia si musia uvedomiť, že sa musia zaujímať o prostredie kde žijú a mesto im musí dať najavo, že o nich stojí. To ale nesúvisí ani s dotáciami lístkov MHD, ani s akciami "byť Bratislavčanmi nás baví".
unspecified:Tak začínam mať taký neurčitý ale veľmi intenzívny pocit,že tie autobusy,čo sa raz možno kúpia,tiež ponesú ten znak Keltošovej na prednej maske...
Renault Midlum 180.08 - valník s plachtou a hydr. čelom
Renault Midlum 180.08 - valník s plachtou a hydr. čelom
Renault Midlum 270.18/D (stav. ramenný náklad. na prev. kont.)
Renault Mascott 120.55 Furgon
Renault Mascott 120.55 Furgon
Renault Mascott 120.55 - podvozok
Renault Midlum 180.13 - nadstavba: valník s plachtou
Renault Mascott 120.55 Furgon
Renault Midlum 270.18/D (stav. trojstranný sklápač)
neli
Ako sa da najsikovnejsie dostat spojom z Ružinova ku DK v Dúbravke?