Reply on: COLOR #36991:
no to tiez nie je az tak easy - dvere ti siahaju az niekam dole a tie co sa otvaraju smerom dnu, ti buu prekazat, naopak zas vyska dveri bude mala a ludia si tam budu trieskat hlavy (alebo inac povedane, bolo by asi treba hodit pohon dveri do podlahy a dvere dat vyssie)
galiyosha
Re #36973 Janči: To, ze si to ty nevies predstavit, este neznamena, ze je to nemozne. Zmena vyhlasky je podla mna najmensi problem.
Okrem toho, ukaz mi, prosim, tie prepchate ulice brzdiace elektricky, o ktorych stale tolko recnis. Ani v najuzsom centre Bratislavy nie je miesto, kde by musela elektricka zdielat drahu s automobilovou dopravou. Z Namestia SNP bude vyhladovo pesia zona -- odpadne cakanie na krizovatke na Kamennom namesti. Po uzavreti Stareho mosta pre individualnu dopravu sa pre nu pravdepodobne uzavrie aj Sturova ulica -- odpadne cakanie na Safarikovom namesti. Ktore kriticke miesta teda zostavaju? Trat na Hlavnu stanicu? Preco by tam nepomohla preferencia, rovnako ako na Florianskom namesti? Preco by sa na danych miestach nemohli pripadne vybudovat elektrickove podjazdy?
Nechapem, ako moze niekto tvrdit, ze financie na lacnejsi variant -- a teda na mimourovnove krizovania ci useky elektricky -- nie su, ale na omnoho drahsie metro by sa nasli.
Uvadzat ako priklad prazsky usek Rajska zahrada - Cerny most, co je ten absolutne najexemplarnejsi priklad mrhania penazi, to uz vazne hranici so zdravym rozumom. Ak by sa malo v Bratislave stavat metro podobne chorym lobistickypenazomrhacskym sposobom (a o tom nepochybujem, ved v hlavnom mestecku predsa nie su ziadni suflikanti...), tak som PRVY, kto spisuje peticiu proti jeho vystavbe.
Prosim vas, ludia, zobudte sa a uvedomte si, co potrebujeme a na co mame. (Keby ste nahodou mali s odpovedami problem, mala napoveda: na metro NEMAME a ani ho NEPOTREBUJEME. Ved aj na jednu blbu trat do Petrzalky a obnovu kriticky prestarnuteho vozoveho parku si mesto ide brat pozicku!)