Inak vymyslel som to ešte lepšie: problémom oblastného označovania je, že nemáme dostatočný počet čísiel na označenie oblastí. Pretože mestských častí je v Bratislave 17, navrhujem prejsť z desiatkovej sústavy čísel liniek na sedemnástkovú a oblasti označiť nasledovne:
0 Staré Mesto
1 Ružinov
2 Podunajské Biskupice
3 Vrakuňa
4 Nové Mesto
5 Rača
6 Vajnory
7 Karlova Ves
8 Dúbravka
9 Lamač
A Devín
B Devínska Nová Ves
C Záhorská Bystrica
D Petržalka
E Jarovce
F Rusovce
G Čunovo
Keďže môže nastať situácia, že z jednej do druhej časti jazdia viaceré linky, rozlíšené budú podľa čísla na prvej pozícii
Zopár príkladov nových označení:
1 -> 80
12 ->180
34 -> 280
83 ->8D
91 -> G0
191 -> F0
212 -> 10
Pikoškou budú linky 210 a 13
13 -> 000
210 -> 00 (Tu treba obzvlášť ľahko dezinfikovateľné vozidlo. Vôbec, možno hovoriť o šťastí, že máme relatívne malý počet mestských častí, veď čo keby bola niektorá označená písmenom W, spojenie so Záhorskou Bystricou by bolo zaujímavé, ideálne pre reklamu napr. na Toi-Toi Aj keď aj toho by sme sa dočkali pri rozšírení tohto systému na regionálnu dopravu )
Fantastické, nie?
Dúfam, že v súťaži o rad Ing. KK 1. triedy som si vylepšil skóre
Hmm, ale v smere na ZST NM to stoji rovno pred 58 Lebo tam berie ludi... A fakt neviem, ci pre tych pat ludi, co chodi linkou 58 raz za pol hodinu musi chodit L4 po JD v intervale 12 minut
Vladimir: Ved aj mna potesilo, ako pekne vozy hlasia zastavky. Aj dubnicka pomsta hlasi, len v tom hrmote na Vajnorskej nie je vela pocut, pokial clovek nestoji rovno pod reprakom
myslíš to s označením podľa smeru? Veď koho zaujíma odkiaľ ten spoj ide? Jedine ak niekoho čaká na zastávke na rande ?
Ináč taká perlička - vo Zvolene (neviem či ešte stále ale pár rokov dozadu) na zastávkach boli napr. pri autobuse č. 15 zvlášť CP na trase Lipovec - Západ a zvlášť na trase Bučina - Západ (15 chodí na Lipovec ale po skončení smeny na Bučine tam asi 2 spoje zachádzajú) - a človek keď ide na Západ aby kukal na 2 CP ?
1: 13 v smere Dubr-HlSt, 31 v smere HlSt-Dubr
2: 63 v smere ZP-HlSt, 36 v smere HLSt-ZP
3: 93 v smere Rača-HlSt, 39 v smere HlSt-Rača
4: 26 v smere KV-ZP, 62 v smere ZP-KV
skrátená 4: 25 v smere KV-NM, 52 v smere NM-KV
5: 19 v smere Dubr-Rača, 91 v smere Rača-Dubr
6: 54 v smere NM-centrum, 45 v smere centrum-NM
7: 84 v smere Vin-centrum, 48 v smere centrum-Vin
8: 37 v smere HlSt-Ruž, 73 v smere Ruž-HlSt
9: 27 v smere KV-Ruž, 72 v smere Ruž-KV
10: 34 v smere HlSt-centrum, 43 v smere centrum-HlSt
11: 94 v smere Rača-centrum, 49 v smere centrum-Rača
12: 14 v smere Dubr-centrum, 41 v smere centrum-Dubr
14: 74 v smere Ruž-centrum, 47 v smere centrum-Ruž
17: 82 v smere Vin-KV, 28 v smere KV-Vin
Alebo by sa linky s priebežnými konečnými označili:
6: 545
7: 848
10: 343
11: 949
12: 141
14: 747
Alebo totálny chaos by bol číslovať električky len podľa smeru:
všetko čo je na ceste:
- do Dúbravky: 1
- do KV: 2
- na HlSt: 3
- do centra: 4
- na NM: 5
- na ZP: 6
- do Ružinova: 7
- na Vinohrady: 8
- do Rače: 9
? ? ? ? ?
A keby sa nebralo centrum ako konečná, tak napr. by bolo možné vidieť súčasnú 12 na zastávke Alexyho smer centrum s číslom 1 čiže smer Dúbravka
Nepríjemné skúsenosti som našťastie nemal. Možno sa trochu hnusnú skúsenosť možno označiť pozorovanie VODIČA bližšie neurčeného sólo trolejbusu, ktorý si cestou po Pražskej na Kramáre čistiť uši kľúčom.
Tak som zase doma. Žiaľ, je tu rovnaká kosa ako v Bratislave
Za tie tri dni, čo som "bí ej sity" bol, som zase niečo pochodil. K novoprejdeným úsekom si môžem pripísať trasu k SOŠ PZ SR, Mierovú kolóniu, Technickú, Studenú...
Prezrel som si rozkopané Mlynské nivy a Prievozskú, vychutnal som "preferenciu" električiek pri TESCO Zlaté piesky, povozil sa do sýtosti 6401 a 6304...
Napriek vytýčeným zámerom som stále nevidel Lieskovec a Štátne lesy Ale raz sa tam dostanem...
---
Ak môžem pochváliť DPB, veľmi na mňa urobilo dojem, koľko vozidiel už akusticky hlási zastávky. A častokrát aj v slušnej hlasitosti. Len keby to tak ďalej pokračovalo.
Nepríjemné skúsenosti som našťastie nemal. Možno sa trochu hnusnú skúsenosť možno označiť pozorovanie vozidla bližšie neurčeného sólo trolejbusu, ktorý si cestou po Pražskej na Kramáre čistiť uši kľúčom.
Za tri dni ma aj trikrát kontrolovali revízori, nejakou zhodou náhod vždy tí istí. Jednanie možno označiť za slušné a priateľské.
Trochu som tentrokrát aj pozdvihol zrak a popozeral na vaše trolejové vedenie trolejbusovej dopravy. Nuž, popravde, trochu čudné sa mi zdalo. Nejako veľa pevných svoriek všade, nie? Som sa trošku cítil ako pred dvadsiatimi rokmi. Najviac ma zarazilo, že niektoré vyslovene staré konštrukčné prvky som videl aj na pomerne nových tratiach. To sa starý materiál nejako recykluje alebo čo? Bližšie však konkretizovať nechcem, lebo TR vedenie nie je moja doména.
Ale usporiadanie parkovania na Čiližskej sa mi páčilo
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
0 Staré Mesto
1 Ružinov
2 Podunajské Biskupice
3 Vrakuňa
4 Nové Mesto
5 Rača
6 Vajnory
7 Karlova Ves
8 Dúbravka
9 Lamač
A Devín
B Devínska Nová Ves
C Záhorská Bystrica
D Petržalka
E Jarovce
F Rusovce
G Čunovo
Keďže môže nastať situácia, že z jednej do druhej časti jazdia viaceré linky, rozlíšené budú podľa čísla na prvej pozícii
Zopár príkladov nových označení:
1 -> 80
12 ->180
34 -> 280
83 ->8D
91 -> G0
191 -> F0
212 -> 10
Pikoškou budú linky 210 a 13
13 -> 000
210 -> 00 (Tu treba obzvlášť ľahko dezinfikovateľné vozidlo. Vôbec, možno hovoriť o šťastí, že máme relatívne malý počet mestských častí, veď čo keby bola niektorá označená písmenom W, spojenie so Záhorskou Bystricou by bolo zaujímavé, ideálne pre reklamu napr. na Toi-Toi
Fantastické, nie?
Dúfam, že v súťaži o rad Ing. KK 1. triedy som si vylepšil skóre
? ? ?