Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #36213:
Presne tak, ja si myslím, že číslovanie za radom je lepšie, pretože sa ľahšie naučí. Napríklad ako malý som si niekedy z nudy pozerával zoznam liniek a po rade som si pamätal, aká linka kam ide. Kdežto ak by vtedy linky boli číslované tak chaoticky ako dnes, tak by som si to pamätal omnoho horšie.
Reply on: COLOR #36220:
Môže byť. Chyby po sebe opravujem len v tom prípade, ak hrozí, že ostatní na základe tejto chyby nepochopia zmysel príspevku. A to bol aj prípad môjho vozidla vs. vodiča. Bežné preklepy nemá zmysel opravovať, každý si domyslí, čo tam malo byť.
Inak vymyslel som to ešte lepšie: problémom oblastného označovania je, že nemáme dostatočný počet čísiel na označenie oblastí. Pretože mestských častí je v Bratislave 17, navrhujem prejsť z desiatkovej sústavy čísel liniek na sedemnástkovú a oblasti označiť nasledovne:
0 Staré Mesto
1 Ružinov
2 Podunajské Biskupice
3 Vrakuňa
4 Nové Mesto
5 Rača
6 Vajnory
7 Karlova Ves
8 Dúbravka
9 Lamač
A Devín
B Devínska Nová Ves
C Záhorská Bystrica
D Petržalka
E Jarovce
F Rusovce
G Čunovo

Keďže môže nastať situácia, že z jednej do druhej časti jazdia viaceré linky, rozlíšené budú podľa čísla na prvej pozícii
Zopár príkladov nových označení:
1 -> 80
12 ->180
34 -> 280

83 ->8D

91 -> G0
191 -> F0

212 -> 10

Pikoškou budú linky 210 a 13
13 -> 000
210 -> 00 (Tu treba obzvlášť ľahko dezinfikovateľné vozidlo. Vôbec, možno hovoriť o šťastí, že máme relatívne malý počet mestských častí, veď čo keby bola niektorá označená písmenom W, spojenie so Záhorskou Bystricou by bolo zaujímavé, ideálne pre reklamu napr. na Toi-Toi 😉 Aj keď aj toho by sme sa dočkali pri rozšírení tohto systému na regionálnu dopravu 😃 )

Fantastické, nie?

Dúfam, že v súťaži o rad Ing. KK 1. triedy som si vylepšil skóre

? ? ?
Reply on: tr3mp #36231:

Porsim. Tvoj navrh sa mi najviac pacil. Len aby to naozaj nezaviedli. ?
Reply on: fobust #36229:
Ďakujem ?
Reply on: Vševedko #36224:
Neostýchaj sa a pridaj sa aj Ty ?
Reply on: Vševedko #36224:

Ja by som ho udelil tr3mpovi. ?
Reply on: tr3mp #36226:
?
Reply on: Piol #36222:
Ten tvoj system by bol pouzitelny, len ak by sa vsetky linky v jednom bode stretavali. To sa nedeje a snad ani nebude.
Reply on: Dre@mer #36223:
hehe, ja tie svoje 3 zastavky pocujem vzdy rano ?
Kua,veľa pekná diskusia,haluzná jak oči...Veľa Kajdiov sa nám tu urodilo.Piolov návrh je úplne geniálny,navrhujem udeliť mu rad ing.Kajdiho 1.stupňa?.
Reply on: Bon-Cu #36204:
Hmm, ale v smere na ZST NM to stoji rovno pred 58 🙂 Lebo tam berie ludi... A fakt neviem, ci pre tych pat ludi, co chodi linkou 58 raz za pol hodinu musi chodit L4 po JD v intervale 12 minut 🙂

Vladimir: Ved aj mna potesilo, ako pekne vozy hlasia zastavky. Aj dubnicka pomsta hlasi, len v tom hrmote na Vajnorskej nie je vela pocut, pokial clovek nestoji rovno pod reprakom 🙂
Reply on: COLOR #36221:
myslíš to s označením podľa smeru? Veď koho zaujíma odkiaľ ten spoj ide? Jedine ak niekoho čaká na zastávke na rande ?

Ináč taká perlička - vo Zvolene (neviem či ešte stále ale pár rokov dozadu) na zastávkach boli napr. pri autobuse č. 15 zvlášť CP na trase Lipovec - Západ a zvlášť na trase Bučina - Západ (15 chodí na Lipovec ale po skončení smeny na Bučine tam asi 2 spoje zachádzajú) - a človek keď ide na Západ aby kukal na 2 CP ?
Reply on: Piol #36218:
Tyyy vole, to poseldne je zaujimave.. Skoda ze v centre mame dve vetvy 🙂
Reply on: Vladimír #36215:
Aj tak ti tam zostali dve chyby 😉
Reply on: Andy #36200:
Ja pojdem vynimocne sa previez a nie do skoly.. Ale mozno az v utorok 😕
Ešte k prečíslovaniu: úplne najviac by asi zamotalo cestujúcim hlavy keby sa električky číslovali v intervale 1-100 asi takto:

(1=Dubr, 2=KV, 3=HlSt, 4=Centrum, 5=NNM, 6=ZP, 7=Ruž, 8=Vin, 9=Rača)

1: 13 v smere Dubr-HlSt, 31 v smere HlSt-Dubr
2: 63 v smere ZP-HlSt, 36 v smere HLSt-ZP
3: 93 v smere Rača-HlSt, 39 v smere HlSt-Rača
4: 26 v smere KV-ZP, 62 v smere ZP-KV
skrátená 4: 25 v smere KV-NM, 52 v smere NM-KV
5: 19 v smere Dubr-Rača, 91 v smere Rača-Dubr
6: 54 v smere NM-centrum, 45 v smere centrum-NM
7: 84 v smere Vin-centrum, 48 v smere centrum-Vin
8: 37 v smere HlSt-Ruž, 73 v smere Ruž-HlSt
9: 27 v smere KV-Ruž, 72 v smere Ruž-KV
10: 34 v smere HlSt-centrum, 43 v smere centrum-HlSt
11: 94 v smere Rača-centrum, 49 v smere centrum-Rača
12: 14 v smere Dubr-centrum, 41 v smere centrum-Dubr
14: 74 v smere Ruž-centrum, 47 v smere centrum-Ruž
17: 82 v smere Vin-KV, 28 v smere KV-Vin

Alebo by sa linky s priebežnými konečnými označili:

6: 545
7: 848
10: 343
11: 949
12: 141
14: 747

Alebo totálny chaos by bol číslovať električky len podľa smeru:

všetko čo je na ceste:
- do Dúbravky: 1
- do KV: 2
- na HlSt: 3
- do centra: 4
- na NM: 5
- na ZP: 6
- do Ružinova: 7
- na Vinohrady: 8
- do Rače: 9


? ? ? ? ?

A keby sa nebralo centrum ako konečná, tak napr. by bolo možné vidieť súčasnú 12 na zastávke Alexyho smer centrum s číslom 1 čiže smer Dúbravka

? ? ? ? ?
Reply on: TeBeCe #36199:
..a tie pohlady a drkotannie ked L7 rano ani zaboha nepojde ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.