Inak vymyslel som to ešte lepšie: problémom oblastného označovania je, že nemáme dostatočný počet čísiel na označenie oblastí. Pretože mestských častí je v Bratislave 17, navrhujem prejsť z desiatkovej sústavy čísel liniek na sedemnástkovú a oblasti označiť nasledovne:
0 Staré Mesto
1 Ružinov
2 Podunajské Biskupice
3 Vrakuňa
4 Nové Mesto
5 Rača
6 Vajnory
7 Karlova Ves
8 Dúbravka
9 Lamač
A Devín
B Devínska Nová Ves
C Záhorská Bystrica
D Petržalka
E Jarovce
F Rusovce
G Čunovo
Keďže môže nastať situácia, že z jednej do druhej časti jazdia viaceré linky, rozlíšené budú podľa čísla na prvej pozícii
Zopár príkladov nových označení:
1 -> 80
12 ->180
34 -> 280
83 ->8D
91 -> G0
191 -> F0
212 -> 10
Pikoškou budú linky 210 a 13
13 -> 000
210 -> 00 (Tu treba obzvlášť ľahko dezinfikovateľné vozidlo. Vôbec, možno hovoriť o šťastí, že máme relatívne malý počet mestských častí, veď čo keby bola niektorá označená písmenom W, spojenie so Záhorskou Bystricou by bolo zaujímavé, ideálne pre reklamu napr. na Toi-Toi
Aj keď aj toho by sme sa dočkali pri rozšírení tohto systému na regionálnu dopravu
)
Fantastické, nie?
Dúfam, že v súťaži o rad Ing. KK 1. triedy som si vylepšil skóre
? ? ?
0 Staré Mesto
1 Ružinov
2 Podunajské Biskupice
3 Vrakuňa
4 Nové Mesto
5 Rača
6 Vajnory
7 Karlova Ves
8 Dúbravka
9 Lamač
A Devín
B Devínska Nová Ves
C Záhorská Bystrica
D Petržalka
E Jarovce
F Rusovce
G Čunovo
Keďže môže nastať situácia, že z jednej do druhej časti jazdia viaceré linky, rozlíšené budú podľa čísla na prvej pozícii
Zopár príkladov nových označení:
1 -> 80
12 ->180
34 -> 280
83 ->8D
91 -> G0
191 -> F0
212 -> 10
Pikoškou budú linky 210 a 13
13 -> 000
210 -> 00 (Tu treba obzvlášť ľahko dezinfikovateľné vozidlo. Vôbec, možno hovoriť o šťastí, že máme relatívne malý počet mestských častí, veď čo keby bola niektorá označená písmenom W, spojenie so Záhorskou Bystricou by bolo zaujímavé, ideálne pre reklamu napr. na Toi-Toi


Fantastické, nie?
Dúfam, že v súťaži o rad Ing. KK 1. triedy som si vylepšil skóre
? ? ?
Piol
(1=Dubr, 2=KV, 3=HlSt, 4=Centrum, 5=NNM, 6=ZP, 7=Ruž, 8=Vin, 9=Rača)
1: 13 v smere Dubr-HlSt, 31 v smere HlSt-Dubr
2: 63 v smere ZP-HlSt, 36 v smere HLSt-ZP
3: 93 v smere Rača-HlSt, 39 v smere HlSt-Rača
4: 26 v smere KV-ZP, 62 v smere ZP-KV
skrátená 4: 25 v smere KV-NM, 52 v smere NM-KV
5: 19 v smere Dubr-Rača, 91 v smere Rača-Dubr
6: 54 v smere NM-centrum, 45 v smere centrum-NM
7: 84 v smere Vin-centrum, 48 v smere centrum-Vin
8: 37 v smere HlSt-Ruž, 73 v smere Ruž-HlSt
9: 27 v smere KV-Ruž, 72 v smere Ruž-KV
10: 34 v smere HlSt-centrum, 43 v smere centrum-HlSt
11: 94 v smere Rača-centrum, 49 v smere centrum-Rača
12: 14 v smere Dubr-centrum, 41 v smere centrum-Dubr
14: 74 v smere Ruž-centrum, 47 v smere centrum-Ruž
17: 82 v smere Vin-KV, 28 v smere KV-Vin
Alebo by sa linky s priebežnými konečnými označili:
6: 545
7: 848
10: 343
11: 949
12: 141
14: 747
Alebo totálny chaos by bol číslovať električky len podľa smeru:
všetko čo je na ceste:
- do Dúbravky: 1
- do KV: 2
- na HlSt: 3
- do centra: 4
- na NM: 5
- na ZP: 6
- do Ružinova: 7
- na Vinohrady: 8
- do Rače: 9
? ? ? ? ?
A keby sa nebralo centrum ako konečná, tak napr. by bolo možné vidieť súčasnú 12 na zastávke Alexyho smer centrum s číslom 1 čiže smer Dúbravka
? ? ? ? ?