Nepríjemné skúsenosti som našťastie nemal. Možno sa trochu hnusnú skúsenosť možno označiť pozorovanie VODIČA bližšie neurčeného sólo trolejbusu, ktorý si cestou po Pražskej na Kramáre čistiť uši kľúčom.
Tak som zase doma. Žiaľ, je tu rovnaká kosa ako v Bratislave
Za tie tri dni, čo som "bí ej sity" bol, som zase niečo pochodil. K novoprejdeným úsekom si môžem pripísať trasu k SOŠ PZ SR, Mierovú kolóniu, Technickú, Studenú...
Prezrel som si rozkopané Mlynské nivy a Prievozskú, vychutnal som "preferenciu" električiek pri TESCO Zlaté piesky, povozil sa do sýtosti 6401 a 6304...
Napriek vytýčeným zámerom som stále nevidel Lieskovec a Štátne lesy Ale raz sa tam dostanem...
---
Ak môžem pochváliť DPB, veľmi na mňa urobilo dojem, koľko vozidiel už akusticky hlási zastávky. A častokrát aj v slušnej hlasitosti. Len keby to tak ďalej pokračovalo.
Nepríjemné skúsenosti som našťastie nemal. Možno sa trochu hnusnú skúsenosť možno označiť pozorovanie vozidla bližšie neurčeného sólo trolejbusu, ktorý si cestou po Pražskej na Kramáre čistiť uši kľúčom.
Za tri dni ma aj trikrát kontrolovali revízori, nejakou zhodou náhod vždy tí istí. Jednanie možno označiť za slušné a priateľské.
Trochu som tentrokrát aj pozdvihol zrak a popozeral na vaše trolejové vedenie trolejbusovej dopravy. Nuž, popravde, trochu čudné sa mi zdalo. Nejako veľa pevných svoriek všade, nie? Som sa trošku cítil ako pred dvadsiatimi rokmi. Najviac ma zarazilo, že niektoré vyslovene staré konštrukčné prvky som videl aj na pomerne nových tratiach. To sa starý materiál nejako recykluje alebo čo? Bližšie však konkretizovať nechcem, lebo TR vedenie nie je moja doména.
Ale usporiadanie parkovania na Čiližskej sa mi páčilo
aj dnes si mozes obcas vypocut pri ceste v prostriedkoch MHD nadavky na to masove precislovanie pred niekolkymi rokmi a toto by bola dalsia podobna hovadina... Volakedy tie spoje cislovali zaradom ako prislo a nikomu nerobilo problem vediet odkial a kam to ide, len tak pre srandu si mozes skusit spravit prieskum dnes, ze nakolko ludia poznaju linky MHD...
Precislovanie nastupist na ASMN bolo podla mna krokom vpred... najma pre cestujucich co nechodia z ASMN kazdy den je sucasne oznacenie/cislovanie/ prehladnejsie...
Na Zatisi sa sice da na L58 prestupit, ale musis ist kusok pesi a cez krizovatku, kt. nie je prave z tych, ktorou som rad prechadzal (v lete takmer denne).
Ale je nieco ine, ak 4ka ide po ZP alebo Zatisie a ine ak 7 ide po Nam SNP a spat Obchodnou, alebo ide cez Jesenskeho do KV... Neverim tomu, ze by ludia v meste pochopili, ze rano musia ist v smere do Race na 7 na Nam SNP a poobede na Kamenne nam. Nic by som nepovedal, keby sa rovnakym cislom oznacili vozy, co koncia rano v Dubravke a poobede v KV, ale toto je kapanek ine. Otazne je, co je lepsie pre cestujucich.
Niektore linky v inych mestach maju bezne 5 konecnych zastavok a cestujuci musi kuknut, pokial voz ide. Trasa sa nemeni, iba podla potreby predlzuje alebo skracuje. ?
Vy ste urcite neboli v Japonsku, kde po JEDNEJ trati (nieco ako rychlodraha) jazdieva niekedy az 20 (!) roznych vlakov s rovnakym oznacenim! A to do toho neratam vselijake pripoje a odpoje, ktore idu potom bocnymi tratami. Proste rozpoja vlak, predok pokracuje doprava a zadok dolava).
Podla mna by bolo rozumnejsie ponechat trasu linky 7 tak, ako je s tym, ze ranne spoje by mali ciel "KARLOVA VES" a v cestovnom poriadku by bolo oznacenie * alebo take cosi. Mala cedulka na prednom okne nic nezmoze (vid napr 92ku iducu po Jungmannovu alebo este lepsie 34ku, ktora konci na Sancovej; vela ludi si to nevsimne). Samozrejme je najlepsie vypravovat na tuto linku vozy s BUSE... A 17ka sa moze rusit.
Vid napr. linka 7 v Prahe; v spicke jazdi az po Sidlisko Řepy, normalne len po Kotlářku.
Myslim ze nikto tunak sa tomu tak nerozumie ako isty ludia v DPB. Inac, zacinam mat tusenie, odkial vznikla linka 17. Vypraval som sa s jej tvorcom uz velmi davno a zartoval som na temu linky 17. Musim sa ho opytat ci to ma nieco s tym spolocne. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Nepríjemné skúsenosti som našťastie nemal. Možno sa trochu hnusnú skúsenosť možno označiť pozorovanie VODIČA bližšie neurčeného sólo trolejbusu, ktorý si cestou po Pražskej na Kramáre čistiť uši kľúčom.