Inak vymyslel som to ešte lepšie: problémom oblastného označovania je, že nemáme dostatočný počet čísiel na označenie oblastí. Pretože mestských častí je v Bratislave 17, navrhujem prejsť z desiatkovej sústavy čísel liniek na sedemnástkovú a oblasti označiť nasledovne:
0 Staré Mesto
1 Ružinov
2 Podunajské Biskupice
3 Vrakuňa
4 Nové Mesto
5 Rača
6 Vajnory
7 Karlova Ves
8 Dúbravka
9 Lamač
A Devín
B Devínska Nová Ves
C Záhorská Bystrica
D Petržalka
E Jarovce
F Rusovce
G Čunovo
Keďže môže nastať situácia, že z jednej do druhej časti jazdia viaceré linky, rozlíšené budú podľa čísla na prvej pozícii
Zopár príkladov nových označení:
1 -> 80
12 ->180
34 -> 280
83 ->8D
91 -> G0
191 -> F0
212 -> 10
Pikoškou budú linky 210 a 13
13 -> 000
210 -> 00 (Tu treba obzvlášť ľahko dezinfikovateľné vozidlo. Vôbec, možno hovoriť o šťastí, že máme relatívne malý počet mestských častí, veď čo keby bola niektorá označená písmenom W, spojenie so Záhorskou Bystricou by bolo zaujímavé, ideálne pre reklamu napr. na Toi-Toi
Aj keď aj toho by sme sa dočkali pri rozšírení tohto systému na regionálnu dopravu
)
Fantastické, nie?
Dúfam, že v súťaži o rad Ing. KK 1. triedy som si vylepšil skóre
? ? ?
0 Staré Mesto
1 Ružinov
2 Podunajské Biskupice
3 Vrakuňa
4 Nové Mesto
5 Rača
6 Vajnory
7 Karlova Ves
8 Dúbravka
9 Lamač
A Devín
B Devínska Nová Ves
C Záhorská Bystrica
D Petržalka
E Jarovce
F Rusovce
G Čunovo
Keďže môže nastať situácia, že z jednej do druhej časti jazdia viaceré linky, rozlíšené budú podľa čísla na prvej pozícii
Zopár príkladov nových označení:
1 -> 80
12 ->180
34 -> 280
83 ->8D
91 -> G0
191 -> F0
212 -> 10
Pikoškou budú linky 210 a 13
13 -> 000
210 -> 00 (Tu treba obzvlášť ľahko dezinfikovateľné vozidlo. Vôbec, možno hovoriť o šťastí, že máme relatívne malý počet mestských častí, veď čo keby bola niektorá označená písmenom W, spojenie so Záhorskou Bystricou by bolo zaujímavé, ideálne pre reklamu napr. na Toi-Toi


Fantastické, nie?
Dúfam, že v súťaži o rad Ing. KK 1. triedy som si vylepšil skóre
? ? ?
Vladimír
Za tie tri dni, čo som "bí ej sity" bol, som zase niečo pochodil. K novoprejdeným úsekom si môžem pripísať trasu k SOŠ PZ SR, Mierovú kolóniu, Technickú, Studenú...
Prezrel som si rozkopané Mlynské nivy a Prievozskú, vychutnal som "preferenciu" električiek pri TESCO Zlaté piesky, povozil sa do sýtosti 6401 a 6304...
Napriek vytýčeným zámerom som stále nevidel Lieskovec a Štátne lesy
---
Ak môžem pochváliť DPB, veľmi na mňa urobilo dojem, koľko vozidiel už akusticky hlási zastávky. A častokrát aj v slušnej hlasitosti. Len keby to tak ďalej pokračovalo.
Nepríjemné skúsenosti som našťastie nemal. Možno sa trochu hnusnú skúsenosť možno označiť pozorovanie vozidla bližšie neurčeného sólo trolejbusu, ktorý si cestou po Pražskej na Kramáre čistiť uši kľúčom.
Za tri dni ma aj trikrát kontrolovali revízori, nejakou zhodou náhod vždy tí istí. Jednanie možno označiť za slušné a priateľské.
Trochu som tentrokrát aj pozdvihol zrak a popozeral na vaše trolejové vedenie trolejbusovej dopravy. Nuž, popravde, trochu čudné sa mi zdalo. Nejako veľa pevných svoriek všade, nie? Som sa trošku cítil ako pred dvadsiatimi rokmi. Najviac ma zarazilo, že niektoré vyslovene staré konštrukčné prvky som videl aj na pomerne nových tratiach. To sa starý materiál nejako recykluje alebo čo? Bližšie však konkretizovať nechcem, lebo TR vedenie nie je moja doména.
Ale usporiadanie parkovania na Čiližskej sa mi páčilo