Uvažoval si napríklad aj nad tým, že v spleti množstva spojov rýchlodráhy budú vybrané spoje s pokračovaním do Pezinka výrazne obsadenejšie ako ostatné?
Stále stále stále si ma nepresvedčil o potrebe prepájania rýchlodráhy s regiónom. Ak v centre Bratislavy sadnem do NDS a na nejakej na prestup určenej stanici sa pár krokov presuniem do regionálneho vlaku s prestup NA HRANE, nevidím žiaden dôvod proti prestupovaniu.
Max: napisal som "typicky to nie je mozne", ak si niekde skladaju supravy z uplne rovnakych vozidiel, je to samozrejme mozne, otazka je ci je to vzdy prakticke. Neviem, ako je to vo Viedni, ale v Prahe su fixne supravy.
Ked tu uz drístate podobné broskyňoviny, tak by mohla ísť z Komárna súprava 20ks krabičiek810/011 a na Novom Meste by sa delila na smer Trnava, Malacky a Viedeň. Nech žije Metrovagonmaš. ?
Este poznamka k rozpajaniu vagonikov: vozy v supravach metra su typicky spriahnute v stabilnych supravach, kazdy z nich plni inu funkciu, cize rozoberat a skladat supravy uprostred prevadzky nie je mozne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
peter
Ak sa to nezmeni radsej budem chodit domov taxikom. ?