Peter...T: dalsi problem pri priamom vyjazde supravy do regionov je v tom, ze stanice MHD su stavane na kratkodoby pobyt cestujucich - ak bude v podzemnej stanici na Kamennom namesti cakat 20 minut skupina ludi na zaradenie supravy do Pezinka, zaberaju priestor, ktory je v podzemnej stanici drahsi ako na nastupisti S-bahnu, a najma je potrebny na rychlu vymenu cestujucich. Je jednoduchsie, ak sa odvezu najblizsim spojom do prestupnej stanice a cakaju tam na najblizsi takt primestskej dopravy. Treba skratka kvalitne vyriesit prestupove uzly roznych druhov dopravy.
Ty si asi nepochopil srandu... Ved stych voznov co tu juraj spomenul bol len gool do vlastnej . Viem ze tych drizdov bolo dost, ale treba sa aj odreag. caf
To, ze na smer Pezinok budu supravy obsadenejsie je 100 % pravdepodobnost a tym sa moze interval odchodov na tuto trat zdvojnasobit. Ak by sme ostali pri klasickom prestupovani, ako navrhujes ho pokojne zachovat, ostava mi myslienka, ze na taky komfort aky navrhujem, asi si este dost pockame ?
Co Ťa vedie ku konštatovaniu, že "trať na krčacoch je zatiaľ zrekonštruovaná na nič" ? Veľmi by ma to zaujímalo, ako si na to prišiel....Či je to pohľad odborníka, alebo len obyčajného vlka, ktorý vie len to, že električka chodí po koľajniciach.
Tak na takéto hovädiny tu ja míňam kredit?Metrodráha z Komárna do Pezinka?A takto odbočka ku Krajskej Psychiatrickej Liečebni,po odvezení všetkých autorov takýchto bludov naveky znesená?
Uvažoval si napríklad aj nad tým, že v spleti množstva spojov rýchlodráhy budú vybrané spoje s pokračovaním do Pezinka výrazne obsadenejšie ako ostatné?
Stále stále stále si ma nepresvedčil o potrebe prepájania rýchlodráhy s regiónom. Ak v centre Bratislavy sadnem do NDS a na nejakej na prestup určenej stanici sa pár krokov presuniem do regionálneho vlaku s prestup NA HRANE, nevidím žiaden dôvod proti prestupovaniu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aNTI