sarko z vlastnej skusenosti ti mozem uviest, ze voz s ojazdenymi kolami (teda maly priemer) hlboko pod normou, ma pri cca 55km/h skutocnych na rychlomeri takmer 70km/h fiktivnych a po vypnuti jazdy viac ako 250A pripravy. a nestiha shuntovat, co sa v praxi prejavi tym, ze sa natavuju vsetky lamely od 90.stupna vyssie aj pri vybornom chladeni. reverz som nikdy za jazdy nevypol a ani ho vypinat nehodlam. preto sa ma prosim nesnaz presvedcit, ze vypnutie/zapnutie aj 100x za sluzbupri 60km/h neskodi silovej elektrike. (uvedene hodnoty boli odsledovane na klasickom elektrodynamickom obmedzovacom rele, ktore v ba uz nastastie maju len 3 sola)
bigmac
ad3: nespominam si, ze by si so mnou vybehol, ale ked myslis...
ad4: uz je len 200A priprava, uz nie 360A? to je nejaka kosicka norma? to je dobre, lebo priprava nad 90A uz nie je zdrava, ale asi mate v sklade vela lamiel a malo shuntovacich cievok...
ad skusobna jazda: co ste vyskumali? uspesne ste znicili dalsi voz?