A nenajdes a o tom sa z tebou bavit nebudem. V zacviku som presiell 300 stranove odbornej literatury, vykresov a norm co sa tyka vozidiel typu T3, T6, K2. Nikde som nenasiel vyraz prudovy zberac. a to som uz predtym cital kopec inych konstrukcnych knih. Takze to je len tvoj slovny vymysel.
Klucovy prispevok bol posledny Jenkiho, kde vysvetlil presne ako to je.
v KE su stare klasicke elektrodynamicke ORka a s tym som si isty, videl som otvorene stykacove skrine neake 4**, takze asi tak.
Zacneme pri KT8ckach, t6tka a t3kach. Tym sklzom co nastane vzdy pri presmykovacej technike Kosickych vodicov, mas kola za chvilu obrusene. Preto tachace ukazuju bludy a ty trieskas tak isto, ked sme boli vtedy na rychlodrahe a tvrdil si mi, ze ideme 50km/h cez vexel a ja som ta vyviedol z omylu, ze to bolo okolo 35 km/h. Mam prejdenych mnoho vyhybiek v 35 km/h rychlosti tak viem co vravim a stojim si za tym.
Bigmac:
Re #32513 - ad1) nepísal som o zberačoch všeobecne, ale o nápravových uhlíkoch. ad2+3) k tomu som sa vyjadril myslím jasne. ad4) O 360A som sa vyjadroval v inej súvislosti.
Re #32514 - v KE nie je žiadne vozidlo, ktoré má priemer kolies pod normou (uveď nejaké konkrétne čísla). Nikde neuvádzam a ani sa Ťa nesnažím presvedčiť, že prepínanie reverzu silovej elektrike neškodí. Opäť zavádzanie.
No to s tym mate taky hrozny problem? Obycajny kusok obluku, ani polomer nie je extremny. Pokial si s tym DPMK nevie poradit a urobit to normalne, tak v mojich ociach klesli pod uroven DPB ?
Karosy maju perfektný rozbech 5 prevod. st. takze su este rychlejsie a tichsie ako tie madarské. Neprazi cez ne slnko a vela dobrej klímy z ventilátorov - co ikarus do 60 Km.v h. to karosa do 90Km .v h.
napriklad tam bus alebo madarský ikarus vratane tych novsich ktore uz dnes v eu nechcu ani vidiet. Karosy su na tom lwepsie najme tie prerabane na plyn. Ked uz budu nizsie tak to uz bude komfoirt. Rozmyslam o preprave vlakom::::? ?
Oni dokonca aj lístky zdraželi nestačí že sa máme voziť na takých šmejdoch v ktorých je vydýchaný vzduch a do autobusu sa vždy narve milión ľudí a potom sa nemôžem ani pohnúť. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Ja poznam vela vodičov až dvoch kamaratovho strýka a ešte jedného a aj čísla garáží 1816 a 1410. A ten druhý zahasil požiar pri tescu v petržke na druhom autobuse ten zo 1410. ?
To cislo som zrejme pochomolil tak pozabudol, no vodic by to mohol spozorovat, ved to nieje moc príjemne najmä ak chce napr. pocuvat radio. Na slovensku je to vec penazí, ale tie treba najprv davat do spravnych ruk. Naozaj v Brne to tam funguje a mame im co zavidiet.
Ľutujem, ale žiaden trolejbus 2300 neexistuje. Je to autobus. A hlásenie zastávok nemá ani 6300, takže neviem o akom vozidle to hovoríš... Inak celkom výstižný príspevok, čo sa hodí na každé vozidlo...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Milan Pokorný