Ak islo u 201 o riadny dojazd s ludmi (v CP, na transparentoch Amfik..a nie sluzobna jazda)..musi brat ludi a dost by ma nastvalo, keby ma vyhodil kdesi na Kramaroch..by som, slusne, ale okamzite disp.volal.. U poslednej 61 (23:45) je to trosku ine, ona sluzi len ak su cestujuci z posledneho lietadla..kedze vozovnu ma na opacnej strane
S499.1023: Tak som išiel pred chvíľou po rýchlodráhe a na ideálnej T3 z poslednej dodávky a krátko po VP, ktorá má normálnu prípravu a je úplne tichá. Reverz bol vypnutý celkom na 3 miestach. Najprv v údolí Červeného Raka na cca 500 m, voz sa po pustení jazdnej šlapky pri 60-ke začal plynule rozbiehať až na 70 km/h. Pred svahom nahor pri cca 55 km/h sa reverz zapol a príprava plynule vyšla z 0A na 200A. Potom nasledovali 2 cca 3 km úseky s miernym spádom a opäť pri 60-ke, keď už A-meter šľapal tesne nad 200A sa vypol reverz a v prvom prípade si voz držal konštantných 63 km/h a v druhom 67 km/h. Pri spomalení na 60-ku alebo potrebe brzdenia sa reverz zapol, príprava pomaly vybehla na 200A a bez našliapnutia brzdového pedála sme pekne plynule spomaľovali. Žiadne trhnutie, či vyhodenie stykača.
re fobust, #32322:
bolo ti aspon dvoma ludmi minimalne patkrat odpisane, ze tu pises nezmysly. ak ti nestaci 5x oznamit, ze sa mylis, tak potom alebo navstiv ocneho lekara a daj si vysetrit zrak, alebo ti mozem vybavit psychiatricke sedenie u vybornej lekarky (suseda). opat si chcel byt najmudrejsi a opat ti to nevyslo. na nikoho som nikde nekydal. to, ze ta poslala do riti baba, to ta este neopravnuje k tomu, aby si tu siril demagogie. nemaj obavy, pride dalsia, len daj pozor, aby si dovtedy nescvokatel uplne na dobro. alebo ti udiera semeno na mozog?
tym, ktorych sa to netyka sa ospravedlnujem za ot.
Na E499.2 aké najvyššie číslo jazdného stupňa môže svietiť na tých digitronoch? 54? 27-0, 28-1, 29-2, 30-3, 31-4, 32-5, 33-6 ty shunt, to si ešte pamätám.
No to bude prave vtedy, ked niekto pri 60 km/h da reverz do polohy 0 poztom ho da na jazdu vpred. V tom momente mas pripavu kludne aj 360 A. Kym sa zrychlovac vytoci. Nehovoriac o tom ako to dobre opaluje palce. POZNAMKA: NEPISEM TO TU AKO SVATU PRAVDU ANI NETVRDIM ZE TO TAK NA STO PERCENT MUSI BYT...
Podobne funguje aj posledná 61ka z Letiska na hlavnú stanicu (23:45). Naberie prípadných pasažierov na letisku a za zastávkou Avion upaľuje na hlavnú stanicu bez akýchkoľvek známok a chuti na zastavovanie... ?
Keď si povedal, že tu máme šroty, tak jeden z neduhov niektorých vozov je, že príprava pri prekročení 60-ky začína prudko účinkovať až do 360A, no brzdenie nie je kontinuálne, ale je cítiť výrazný skok. A tomuto javu prípravy vodiči tak nadávajú.
Pozri sa do nejakej starej tlačiarne a je vysoká pravdepodobnosť, že tam také niečo bude. Jednoducho je to závlačka ktorá je pružná a defaultný tvar je taký, že tie drátiky sú roztiahnuté od seba, keď sa to zavádza do diery, tak sa to iba stlačí kliešťami ale keďže je to pružné netreba tie drátiky rozťahovať, ani vyklepávať, ako si to robil ty, ale roztiahnu sa samé.
Pruzna zavlacka.... Ts ts ts... To som este nevidel. To bude nejaka novinka. A co tam tato pruzna zavlacka vlastne isti? Axialny pohyb alebo radialny alebo co?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko