Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023: Tak som išiel pred chvíľou po rýchlodráhe a na ideálnej T3 z poslednej dodávky a krátko po VP, ktorá má normálnu prípravu a je úplne tichá. Reverz bol vypnutý celkom na 3 miestach. Najprv v údolí Červeného Raka na cca 500 m, voz sa po pustení jazdnej šlapky pri 60-ke začal plynule rozbiehať až na 70 km/h. Pred svahom nahor pri cca 55 km/h sa reverz zapol a príprava plynule vyšla z 0A na 200A. Potom nasledovali 2 cca 3 km úseky s miernym spádom a opäť pri 60-ke, keď už A-meter šľapal tesne nad 200A sa vypol reverz a v prvom prípade si voz držal konštantných 63 km/h a v druhom 67 km/h. Pri spomalení na 60-ku alebo potrebe brzdenia sa reverz zapol, príprava pomaly vybehla na 200A a bez našliapnutia brzdového pedála sme pekne plynule spomaľovali. Žiadne trhnutie, či vyhodenie stykača.
re fobust, #32322:
bolo ti aspon dvoma ludmi minimalne patkrat odpisane, ze tu pises nezmysly. ak ti nestaci 5x oznamit, ze sa mylis, tak potom alebo navstiv ocneho lekara a daj si vysetrit zrak, alebo ti mozem vybavit psychiatricke sedenie u vybornej lekarky (suseda). opat si chcel byt najmudrejsi a opat ti to nevyslo. na nikoho som nikde nekydal. to, ze ta poslala do riti baba, to ta este neopravnuje k tomu, aby si tu siril demagogie. nemaj obavy, pride dalsia, len daj pozor, aby si dovtedy nescvokatel uplne na dobro. alebo ti udiera semeno na mozog?
tym, ktorych sa to netyka sa ospravedlnujem za ot.
Na E499.2 aké najvyššie číslo jazdného stupňa môže svietiť na tých digitronoch? 54? 27-0, 28-1, 29-2, 30-3, 31-4, 32-5, 33-6 ty shunt, to si ešte pamätám.
Reply on: Sarko #32401:
Shunty a vypálené lamely na posledných stupňoch ZR. Dôsledok toho vypínania reverzu...
Reply on: BMko #32406:

Vsak to bol suhlas, ze take nieco existuje. Iba vies, ja som nestudoval jemnu mechaniku. ?
Reply on: fobust #32405:
Hej, ale pouziva sa to pri malich suciastkach, lebo konce by sa tazko roztahovali.
Reply on: BMko #32400:

Take nieco existuje.
Reply on: Sarko #32401:

No to bude prave vtedy, ked niekto pri 60 km/h da reverz do polohy 0 poztom ho da na jazdu vpred. V tom momente mas pripavu kludne aj 360 A. Kym sa zrychlovac vytoci. Nehovoriac o tom ako to dobre opaluje palce. POZNAMKA: NEPISEM TO TU AKO SVATU PRAVDU ANI NETVRDIM ZE TO TAK NA STO PERCENT MUSI BYT...
Reply on: BMko #32400:
Uh.. to je názov. Ale som rád, že sa to vyriešilo a dúfam, že aj fobust už verí, že také niečo existuje.
Reply on: mickey #32359:
Podobne funguje aj posledná 61ka z Letiska na hlavnú stanicu (23:45). Naberie prípadných pasažierov na letisku a za zastávkou Avion upaľuje na hlavnú stanicu bez akýchkoľvek známok a chuti na zastavovanie... ?
Reply on: S499.1023 #32391:
Keď si povedal, že tu máme šroty, tak jeden z neduhov niektorých vozov je, že príprava pri prekročení 60-ky začína prudko účinkovať až do 360A, no brzdenie nie je kontinuálne, ale je cítiť výrazný skok. A tomuto javu prípravy vodiči tak nadávajú.
Reply on: Spectre #32398:
Zavlacka z predpätim
Reply on: fobust #32394:
Pozri sa do nejakej starej tlačiarne a je vysoká pravdepodobnosť, že tam také niečo bude. Jednoducho je to závlačka ktorá je pružná a defaultný tvar je taký, že tie drátiky sú roztiahnuté od seba, keď sa to zavádza do diery, tak sa to iba stlačí kliešťami ale keďže je to pružné netreba tie drátiky rozťahovať, ani vyklepávať, ako si to robil ty, ale roztiahnu sa samé.
Reply on: BMko #32395:
Kua ale veď S499 tu písal, že segerka je to, čo zapadá do drážky v tom hriadeli.

To čo mám na mysli ja má design rovnaký ako závlačka, akurát je to pružné. Ako sa to volá?
Reply on: fobust #32394:
viem co spectre mysli
Reply on: BMko #32395:
pozri si poriadne tu normu
Reply on: Spectre #32393:
Tak to je segerka, ona zvikne byt aj v tlaciarnach na hriadeloch.
Reply on: Spectre #32393:

Pruzna zavlacka.... Ts ts ts... To som este nevidel. To bude nejaka novinka. A co tam tato pruzna zavlacka vlastne isti? Axialny pohyb alebo radialny alebo co?
Reply on: BMko #32392:
Pozor! Tak potom zase nechápem, pretože taký ten poistný krúžok do drážky som nemyslel, aj keď tie sa používajú asi najčastejšie v rakých veciach, ako ja rozoberám.

To čo myslím ja je ako závlačka, akurát má tie konce ohnuté od seba a je vyrobená z pružného materiálu. Tam kde som to videl to bolo vždy v takej konfigurácií, že pod inkriminovanou "závlačkou" bola podložka (taká, ako napr. pod skrutku). Výhoda oproti poistnému krúžku je v ľahšej rozoberateľnosti, ale na spätnú montáž treba kliešte, alebo silné nehty 🙂

Vysvetlí mi teda niekto, čo to je za zvrhlosť tá pružná závlačka?
Reply on: S499.1023 #32390:
jasne, ale ja som to uviedol len tak strucne pre Spectreho aby v tom mal lepsi prehlad

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.