Reply on: mickey #32178:
Dopyt na elektrickach je takym malym vitaztvom DPB...(tiez si mozno niekto pri jeho zavadzani myslel ze nsttn,cbtn )..a funguje to u 99% cestujucich a otvaraju si samostane. Tak by si urcite zvykli aj na znamenie. Na radialach by problem nemal byt a v meste resp. v centre by to mohlo zastavovat aj bez znamenia. Bude zaujimave sledovat (ak postavia) rychlodraznu elinu ako bude riesene nastupovanie a vystupovanie, ci na znamenie alebo nie ?
Vladimír
Že to, čo píšem, má niečo do seba, potvrdzuje aj Tebou ospievané pražské metro. Po tridsiatich rokoch prevádzky trasa C dosahuje maximum využiteľnosti, vlaky sa navzájom brzdia, intervaly sú čo najkratšie a predsa sa ľudia vozia ako dobytok - dvere sa na stanici nemôžu zavrieť, čo je to tak narvané. A čo teraz? Iste, treba odľahčiť trasou D. Ale ako vidíme, ani samotná Praha len tak zo dňa na deň nevezme prachy na takú obrovskú stavbu.
Re #3266 metro: Celkom by ma zaujímalo, v koľkých ďalších mestách si sa električkou viezol a v ktorých. Neuraz sa, len ma to zaujíma. Mám totiž pocit, že sa nevieš povzniesť na bratislavskú realitu, kde električka je niečo staré, špinavé, červené a pomalé.
Mne na pozdvihnutie nálady stačí previezť sa na brnianskej L8 - to je vozenie! A to nehovorím, že nnexistujú ešte lepšie veci.