Reply on: Papyr #27364:
Nuž, myšlienka na to, že Ty v stotisícovom Prešove zo sídliska na okraji mesta o počte obyvateľov cca 30 000 máš v špičke do centra 16 spojov za hodinu a naproti tomu myšlienka na to, že v polmiliónovej Bratislave z okrajovej mestskej časti o počte obyvateľov cca 15 000 + zamestnanci Volkswagen Bratislava má mať v špičke do centra 4 spoje za hodinu vo mne budí odpor.Ak je železnica voľná, som za jej využitie na účely vnútromestskej dopravy, ale chcelo by to aspoň 12 minútový interval, ak nie rovno 10 minútový, nie z dôvodu kapacity, ale z dôvodu atraktívnosti intervale. Lebo ver mi, že ja by som v žiadnom meste nad 100 000 obyvateľov nikdy viac ako štvrť hodiny na spoj nečakal.
Čo sa týka zážitku, ktorý práve v tejto chvíli prekonávaš (alebo si už prekonal), držím Ti palce, nech to šťastne prežiješ.
J
Čo sa druhej stanice týka, ako som sa na to dnes pozeral, ale len z busu mal som taký pocit, že ako sa stretávajú ulice J. Poničana a 1. mája tak tam by bol priestor pre zastávku. Bolo by to ale treba si ísť pozrieť, prejsť sa popri trati,...