L21 usek Kremencova - Kooperativa (sic) zvlada podla trafikonu za 25 minut (je mi jasne, ze realne to najma v spicke musi trvat viac). Vlaku to z DNV na Hlavnu stanicu trva od 13 do 19 minut. Ked si k tomu z pohladu cestujuceho priratate cas nutny k presunu zvazacim autobusom a naslednemu pesiemu presunu do/z vlaku, vychadza to tak isto, ako priamy bus, ktory mu navyse ide takmer k domu, nemusi kvoli nemu prestupovat a ma lepsiu nadvaznost ostatnej MHD. Ako by ste chceli motivovat obyvatelov DNV, aby chodili vlakom? Tym nechcem obhajovat sucasny stav, len ci by o tie vlaky z DNV bol vobec medzi cestujucimi zaujem...
S499.1023
A ešte by som Ťa opatovne poprosil - kde že som to napísal, Rže reklamné tabule v 21Tr sú blbosť, ako si ma bol osočil ? ?
Re #27273 Sarko: Aby som bol presný, žiadna T3M série 76xx nemala zadný panel. Či ho majú TSM zo série 77xx, ulepené z T3SU, neviem. Ale silne pochybujem.
Re #27280 Papyr: Ty si tiež zástancom teórie ČD, že chaotickým presúvaním vozidiel medzi depami rastie ich počet ?? Pre SM488.0 by som vedel stovky vhodnejších výkonov, lenžeč kde ich vziať? Nehovoriac o tom, že moderné a lákavé vozidlo predsa len vyzerá inak ako priekopník tyristoroej regulácie v ČSSR. Inak pokiaľ nebude v DNV zastávka minimálne na viadukte nad benz. pumpou, tak náhrada MHD vlakmi by viedla jedine k zvýšeniu odporu ľudí k MHD a nárastu počtu vlkov, sediacich v plesnivých Š12O ako komfortnej a ekologickej alternatíve k MHD