Reply on: J #27271:
Pokiaľ ma protistrana presvedčí o svojich argumentoch, ustúpim. Možno, ak bude fobust do mňa ešte rok búšiť so svojimi relatívne racionálnymi argumentami, možno sa stanem priaznivcom metrového rozchodu. Lenže argumenty typu povedal Mikloš v televízore neberiem. A kde Ťa osočujem, mohol by si citovať? Ak som konštatoval, že Tvoja argumentácia je ako vytiahnutá z volebného programu ODS, tak to nie je osočenia ale konštatovanie. A ako deklarujúci sa pravičiar by si na to mal byť hrdý. Ale inak máš pravdu - ak niekto dokola omieľa to isté, hoci mu to iní už mnohokrát vyvrátili, začínam nadávať, lebo vecná diskusia nemá cenu. K tomu myslím s Tebou ešte nedošlo, Ty nie si hlúpy, len mladý a naivný ?. A ešte by som Ťa opatovne poprosil - kde že som to napísal, Rže reklamné tabule v 21Tr sú blbosť, ako si ma bol osočil ? ?
Re #27273 Sarko: Aby som bol presný, žiadna T3M série 76xx nemala zadný panel. Či ho majú TSM zo série 77xx, ulepené z T3SU, neviem. Ale silne pochybujem.
Re #27280 Papyr: Ty si tiež zástancom teórie ČD, že chaotickým presúvaním vozidiel medzi depami rastie ich počet ?? Pre SM488.0 by som vedel stovky vhodnejších výkonov, lenžeč kde ich vziať? Nehovoriac o tom, že moderné a lákavé vozidlo predsa len vyzerá inak ako priekopník tyristoroej regulácie v ČSSR. Inak pokiaľ nebude v DNV zastávka minimálne na viadukte nad benz. pumpou, tak náhrada MHD vlakmi by viedla jedine k zvýšeniu odporu ľudí k MHD a nárastu počtu vlkov, sediacich v plesnivých Š12O ako komfortnej a ekologickej alternatíve k MHD
Vladimír