re j, tram do dnv: kolaje zsr tam sice vedu, ale akosi extravilanom. do vw ziadne dalsie zeleznicne kolaje tahat netreba, tam uz je vlecka, dokonca ciastocne elektrifikovana. stanicu do sidliska? dobre spytam sa, aka bude dochadzkova vzdialenost? desiro? ja viem, ze sa ti paci, aj mne, ale aku ma kapacitu? menej ako k2. naco elektricku do dnv? najhustejsi mozny interval autobloku je asi 6min. pri cestovnej rychlosti 60km/h. pred ECvlakom musi byt aspon 2nasobok. co s tou vozbou co tam je..? jeden tratovy oddiel ma 1km, to vies? a vies aj ze v 1 oddieli moze byt najviac jeden vlak? doporucujem nastudovat predpisy:
-d1zsr, -d2zsr a vela inych, na zsr sa totiz jazdi podla rozhladu len mimoriadne a aj to max30km/h. ak pojdem elektrickou, dovezie ma napr. na safko, kam ma dovezie desiro? a preco mam tankovat naftu, ked mozem jazdit na elektriku? viem preco nejazdit inak ako elektricky: ina trakcia neumoznuje rekuperaciu.
-d1zsr, -d2zsr a vela inych, na zsr sa totiz jazdi podla rozhladu len mimoriadne a aj to max30km/h. ak pojdem elektrickou, dovezie ma napr. na safko, kam ma dovezie desiro? a preco mam tankovat naftu, ked mozem jazdit na elektriku? viem preco nejazdit inak ako elektricky: ina trakcia neumoznuje rekuperaciu.
bigmac
VIDLICOVA JAZDA nastane vtedy, ked sa kazdy podvozok dostane do inej vetvy, ci uz zlou technikou jazdy, alebo nezelanym prestavenim vyhybky medzi jednotlivymi podvozkami (kolesami) alebo zavadou prestavovacieho mechanizmu. voz moze, ale nemusi nasledne na to vykolajit. VYKOLAJENIE nastane, ked z akejkolvek priciny co i len jedno koleso opusti kolajnicu, ci uz na vyhybke alebo v obluku, alebo priamej kolaji. vidlicova jazda moze byt pricinou vykolajenia, nie vsak naopak (ako to tvrdi isty nemenovany exinstruktor a nehodovy dispecer dpb)