bigmac: No už si len pri tých výhodách električky zabudol na tú vec veľmi dlhá trať bez jedinej zastávky - ekonomicky nevýhodné. Samozrejmeraz by to bolo dobré, ale no money no funny.
Už dnes v DNV stojí množstvo vlakov či už z Viedne alebo zo Záhoria, takže by ich až tak veľa nebolo treba pridať. Zase nehovorme to sa nedá. Nepoznám predpisy ŽSR, ale určite existuje spôsob aby ráno medzi 6:00 a 8:30 oddišlo z DNV deväť vlakov.
Už dnes v DNV stojí množstvo vlakov či už z Viedne alebo zo Záhoria, takže by ich až tak veľa nebolo treba pridať. Zase nehovorme to sa nedá. Nepoznám predpisy ŽSR, ale určite existuje spôsob aby ráno medzi 6:00 a 8:30 oddišlo z DNV deväť vlakov.
bigmac
VIDLICOVA JAZDA nastane vtedy, ked sa kazdy podvozok dostane do inej vetvy, ci uz zlou technikou jazdy, alebo nezelanym prestavenim vyhybky medzi jednotlivymi podvozkami (kolesami) alebo zavadou prestavovacieho mechanizmu. voz moze, ale nemusi nasledne na to vykolajit. VYKOLAJENIE nastane, ked z akejkolvek priciny co i len jedno koleso opusti kolajnicu, ci uz na vyhybke alebo v obluku, alebo priamej kolaji. vidlicova jazda moze byt pricinou vykolajenia, nie vsak naopak (ako to tvrdi isty nemenovany exinstruktor a nehodovy dispecer dpb)