Reply on: fobust #27212:
hej, ale tamten navrh bol tvoreny este v case ked podoba mosta kosicka bola otvorena... (je to navrh stary niekolko rokov)most lafranconi je dialnicny, ale pod mostnym telesom je na pilieroch priestor do ktoreho sa da spratat mostne teleso pre elektricku (vytvorenie obdobneho "poschodoveho" mosta ako je pristavny), toto je vsak iba teoreticky odhad, jasne zeby to musel posudit neaky stavar (unosnosti pilierov, vyska mosta nad hladinou a pod), dalsi mozny problem je vyustenie na brehoch a mimourovnove krizovanie + prepojenie s tratou karlova ves - nabrezie.
To podzemne napojenie hl. stanice si myslim neprinesie neake znacne vyrazne zlepsenie dopravy vzhladom na jeho cenu (podzemne prace v centre mesta su drahe), najma ak bude zo stanice aj druha trasa smerom na severozapad (t.j. pre obsluhu KV, dubravky, lamaca a pod...)
quide
Jasne ze je elektricka nosny system. A tak ako si napisal, spojit elektrickou Dubravku s Racou je asi hodne komplikovane..... len sa mi zda ze to bolo obratene....A-Dubravka-Ruzinov, B-Petrzalka-Raca (uz len asi z geograf. hladiska)
Vedel by som si predstavit rychlostny elektrickovy system v Petrzalke.... s klasickym napojenim autobusu ako zvazacieho vozidla....len mam dojem ze pre rozlohu Petrzalky bude jedna taka trat smer mesto asi troska malo, a nie moc dobre si viem predstavit moznost vedenia dalsich trati.....
Pozdravujem