re qiude: isteze jedna trat nestaci, pretoze ak by bola aj hned cela pre gumokoly mimourovnova nikdy nebude bezkolizna, resp. potencionalne bezkolizna. minimalne musis pocitat mozny stret s clovekom, voz do voza, vykolaj, lebo keby si hned eliminoval krabustov, tak aj tak ti tu ostava min. prevadzkove riziko... takze aspon 2, najlepsie vsak 3 vetvy a hrebenovite na to tbusy. t-r-o-l-e-j-busy. a tiez normalne a nie pseudo. navrhujem exkurziu v pardubiciach u podivina.
si
most lafranconi je dialnicny, ale pod mostnym telesom je na pilieroch priestor do ktoreho sa da spratat mostne teleso pre elektricku (vytvorenie obdobneho "poschodoveho" mosta ako je pristavny), toto je vsak iba teoreticky odhad, jasne zeby to musel posudit neaky stavar (unosnosti pilierov, vyska mosta nad hladinou a pod), dalsi mozny problem je vyustenie na brehoch a mimourovnove krizovanie + prepojenie s tratou karlova ves - nabrezie.
To podzemne napojenie hl. stanice si myslim neprinesie neake znacne vyrazne zlepsenie dopravy vzhladom na jeho cenu (podzemne prace v centre mesta su drahe), najma ak bude zo stanice aj druha trasa smerom na severozapad (t.j. pre obsluhu KV, dubravky, lamaca a pod...)