fobust: Nič neboj sa ? len pochvalu za tie tri pozitívne zmeny. On ma pozná a zrejme myslel tie maily predtým.
Juro, Miki: Tak to by bolo super, ale pochybujem, že by pre SR vyrábali busy lacnejšie ako pre iné krajiny. A tiež si nemyslím, že by hneď začali mestá upredňostňovať tohoto výrobcu, keďže tu bude chýbať národovský aspekt ako v ČR u Karosy, Volva či Scanie vo Švedsku, Renaultu vo Fr,...
Možno pôjde o Švédskeho výrobcu, nepamätám si ktorého, ale nedávno bola info o tom, že chce presunúť výrobu do Polska. Možno prehodnotil podmienky v Polsku so SR a rozhodol sa ísť sem.
Teda tieto vozy by mohli byť lacnejšie keďže aj ich výroba bude lacnejšia.
Keby chcel niekto zatlačiť na národovskú strunu, tak by musel prísť s niečim ako Solaris, ktorý má v Polsku 40% trhu, no trh Slovenský je na to príliš malý.
Juro, Miki: Tak to by bolo super, ale pochybujem, že by pre SR vyrábali busy lacnejšie ako pre iné krajiny. A tiež si nemyslím, že by hneď začali mestá upredňostňovať tohoto výrobcu, keďže tu bude chýbať národovský aspekt ako v ČR u Karosy, Volva či Scanie vo Švedsku, Renaultu vo Fr,...
Možno pôjde o Švédskeho výrobcu, nepamätám si ktorého, ale nedávno bola info o tom, že chce presunúť výrobu do Polska. Možno prehodnotil podmienky v Polsku so SR a rozhodol sa ísť sem.
Teda tieto vozy by mohli byť lacnejšie keďže aj ich výroba bude lacnejšia.
Keby chcel niekto zatlačiť na národovskú strunu, tak by musel prísť s niečim ako Solaris, ktorý má v Polsku 40% trhu, no trh Slovenský je na to príliš malý.
Juro
BRATISLAVA 8. marca (SITA) - Jeden z najväčších svetových výrobcov autobusov a kamiónov-ťahačov plánuje výstavbu nového závodu v Trenčíne. Podľa informácií, ktoré agentúre SITA poskytol nezávislý kandidát na post primátora mesta Trenčín Peter Nižňanský, závod by mal vytvoriť približne 2 500 pracovných miest. "Vedieme rokovania o umiestnení tejto investície v Trenčíne, neviem však, či táto investícia bude až v takom rozsahu," uviedol pre agentúru SITA generálny riaditeľ Slovenskej agentúry pre rozvoj investícií a obchodu Ján Bajánek, ktorý odmietol bližšie špecifikovať meno investora ani objem prípadnej investície.
Meno investora nešpecifikoval ani Nižňanský, podľa ktorého investor vzhľadom na veľkú investíciu nemá záujem na medializácii pred tým, ako sa definitívne rozhodne. Ako dodal, Trenčín sa môže v budúcnosti stať ekonomickým centrom Považia. Dôležité však bude vybudovanie nového mosta pre cestnú a železničnú dopravu.