fobust: Nič neboj sa ? len pochvalu za tie tri pozitívne zmeny. On ma pozná a zrejme myslel tie maily predtým.
Juro, Miki: Tak to by bolo super, ale pochybujem, že by pre SR vyrábali busy lacnejšie ako pre iné krajiny. A tiež si nemyslím, že by hneď začali mestá upredňostňovať tohoto výrobcu, keďže tu bude chýbať národovský aspekt ako v ČR u Karosy, Volva či Scanie vo Švedsku, Renaultu vo Fr,...
Možno pôjde o Švédskeho výrobcu, nepamätám si ktorého, ale nedávno bola info o tom, že chce presunúť výrobu do Polska. Možno prehodnotil podmienky v Polsku so SR a rozhodol sa ísť sem.
Teda tieto vozy by mohli byť lacnejšie keďže aj ich výroba bude lacnejšia.
Keby chcel niekto zatlačiť na národovskú strunu, tak by musel prísť s niečim ako Solaris, ktorý má v Polsku 40% trhu, no trh Slovenský je na to príliš malý.
Juro, Miki: Tak to by bolo super, ale pochybujem, že by pre SR vyrábali busy lacnejšie ako pre iné krajiny. A tiež si nemyslím, že by hneď začali mestá upredňostňovať tohoto výrobcu, keďže tu bude chýbať národovský aspekt ako v ČR u Karosy, Volva či Scanie vo Švedsku, Renaultu vo Fr,...
Možno pôjde o Švédskeho výrobcu, nepamätám si ktorého, ale nedávno bola info o tom, že chce presunúť výrobu do Polska. Možno prehodnotil podmienky v Polsku so SR a rozhodol sa ísť sem.
Teda tieto vozy by mohli byť lacnejšie keďže aj ich výroba bude lacnejšia.
Keby chcel niekto zatlačiť na národovskú strunu, tak by musel prísť s niečim ako Solaris, ktorý má v Polsku 40% trhu, no trh Slovenský je na to príliš malý.
COLOR
PLZEŇ 9. marca (SITA, ČIA) - Škoda dopravní technika (ŠDT), dcérska spoločnosť Škoda Holdingu (ŠH), podpísala kontrakt na dodávky pre desať štvorvozňových súprav metra pre ruské mesto Kazaň za 10 mil. USD. ŠDT dodá súpravy spoločne s ruským výrobcom Vagonmaš Sankt Peterburg. Česká spoločnosť sa na dodávkach bude podieľať dizajnom a výrobou elektrickej, pneumatickej a doplňujúcej vej výbavy vrátane technickej pomoci pri uvádzaní vozidiel do prevádzky. Projekt sa financuje zo štátneho rozpočtu Ruskej federácie. Informoval o tom v utorok tlačový hovorca ŠH Karel Samec.
ŠDT začne expedovať dodávky do Kazane ešte v tomto roku. "Prvý komplet by sa mal dodať v druhom polroku, posledný v roku 2005," doplnil Milan Šulák, manažér predaja ŠDT. Dodávky sú určené pre novovznikajúci systém kazaňského metra, ktorý začne svoju prevádzku v budúcom roku. "Radi by sme pri tejto príležitosti prezentovali svoju koncepciu metra pre ďalších záujemcov na tomto trhu," uviedol Šulák.
ŠDT dosiahla podľa predbežných výsledkov v minulom roku tržby na úrovni takmer 2 mld. CZK, čo bola najvyššia úroveň od roku 1989. Čistý zisk presahuje v posledných rokoch 100 mil. CZK. Na konci minulého roka firma zamestnávala 660 ľudí. Vlastník ŠH, skupina Appian Group, definovala Dopravní techniku ako základný odbor ďalšieho rozvoja holdingu.
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1293281