ja viem, 1908 je stary Ik280, ale ten uz stoji za ohradou (pokial viem). 1908 dali Solarisu preto, lebo 3510 uz mame (SOR). Ále zrejme to nebude pravda, lebo som dnes volal na dispecing, aj na vypravnu a tam som sa musel pytat na "ten novy nizkopodlazny", lebo 1908 vraj nepremava. Takzte, co som zistil: SOLARIS je dnes na 86/2.
Turbo
k tym srotom na linke 3:
KRASNANY, kde sa vozy K2 parkuju maju najlepsiu elektrickovu udrzbu. Mal by si si porovnat uroven Krasnanskych vozov s vozmi z Jurajovho Dvora. Clovek, ktory je za to zodpovedny vie, kde je sever a ak by boli vsade talyto ludia, tak by to aj pri neutesenej financnej situacii mohlo vyzerat inak. Inac, K2 je najstarsi typ, aky v Blave vobec este jazdi tak sa necudujme, ze sa kazi. Ale napreklad uz vsetky K2 maju upravenu vyzbroj, - nemaju suntiky, ale elektroniku !!! Ajtak asi neveis, co to znamena, ale tie vozy uz nemaju uplne povodnu vyzbroj, iba zrychlovac. A v Juraku maju suntiky dodnes. Vies ako sa to kazi? Dostane sa tam spina, sajrajt a potom voz odrazu nebrzdi, ale brzdi vtedy ke nema, ... Tio, ze K2, alebo prezyvane aj kacicky, kuria v lete je sposobene ich debilnou konstrukciou. CKD tam totiz bachli mierne upraveny zrychlovac z T3 (to su tie stare ovalne). Samozrejme zvonku vudno, ze ide o 6 napravove vozidlo, ktore urcite zere viac amperov. Napriek zvysenemu poctu jazdnych a brzdnych stupnov zrychlovaca, vykonnejsemu chladeniu sa to cele prehrieva a vodic nezapne kurenie - To je odpadove teplo, ktopre smeruje z vozidla von, ale znacna cast sa dostane aj dnu. A kazenie: cudoval by si sa, keby sa stare sunky nekazili?