Reply on: Ma178rek #253541:
Moje slova, realne by to mohlo aj fungovat a ako spominal janci ze elektricky nahradzaju v Bratislave metro a preto by malo byt menej spojov a na kazdom useku max 2 linky, tak akoze netvarme sa ale metro tu pravdepodobne nikdy nebude a elektricky ho nikdy na maximum nenahradia. Ja by som si porovnal Bratislavu s Brnom - tam maju zhruba 2krat tolko kilometrove trate pre elektricky a omnoho viacej spojov. Preco taketo nieco nespravit aj tu, pomalicky predlzovat jednotlive radialy a stavat nove a nie robit naraz velke projekty. Mozno keby sa mesto zameralo viacej na elektrickovu dopravu by to mohlo vyzerat podobne ako v Brne. Ale nato by vlastne muselo mat mesto mat peniaze a chut.
Ma178rek
Linku 1 predĺžiť do Petrzalky
Linku 3 nechať tak ako je
Linka 7 nemá vhodné obratisko v centre ale takto by ponúkla nové zaujímavé spojenie
Prípadne urobiť to tak že linka 1/7 by sa počas špičiek prejazdovali pri moste SNP a mimo špičky by ostala 1 v terajšej trase (v podstate by bola vedená stále v trase Hlavná stanica -NLŠ a linka 7 Racianska-kapucinska-Most SNP) nárast vozidiel by nebol až taký veľký na predĺženú 7 3-4 vozidla a detto aj pre linku 3 nejakých 5 vozidiel)
Nevýhoda tohto by bola že by zjavne pár poradí na L1/7 bolo obsluženych K2..