Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #253559:
Prečo nemôžu, keď tam roky jazdili? čo sa zmenilo?
Reply on: mhd579 #253556:
T6 môžu byť aj na linke 4, platňáky zrejme ostanú na Trnávke, keďže nemôžu jazdiť do Rače.
Reply on: mhd579 #253556:
Mali by tak byť.
Reply on: mhd579 #253556:
Zjavne tak to bude.
Reply on: Valec #253555:
Budú teda VP poradia na L3 výlučne T6A5 a na L4 zas T3?
Reply on: Crownedd #253549:
L3 (spolu s L9) bude len z Krasňan, pod ktoré bude zrejme spadať aj Južné Mesto.
Reply on: Crownedd #253549:
Vie sa že ako je na tom odstavná hala v Petržalke?
Reply on: Ma178rek #253552:
došla mi notifikácia o tomto článku: https://imhd.sk/ba/doc/sk/24295/Obnovenie-prem%C3%A1vky-linky-43-na-Ka%C4%8D%C3%ADn
ale jeho obsah je celý preškrtnutý a hore je napísané, že je to článok z archívu.
Reply on: samkoh #253551:
Od 27.7 má byť obnovené
Prečo sa zrušilo obnovenie premávky na Kačín?
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Crownedd #253549:
Krasňany sú už skolaudované?
Vidím že ku novým Škodovkám je už dopísané Depo Krasňany, snáď uz to tam začnú tento týždeň sťahovať aby nezačínali všetky L3 z Trnávky
Reply on: Ma178rek #253516:
Update
Už je hotový takže 43 čoskoro čaká predĺženie vybraných spojov
Reply on: Maremi #253546:
To je škoda,že nie.
Postavenie trolejového vedenia nie je síce lacná záležitosť,ale má to potom veľa benefitov a obzvlášť v dnešnej dobe,kedy energie nafta,plyn budú u nás veľmi drahé.
Elektrickú energiu si vyrábame sebestačne a máme jej na Slovensku dosť.
Trolejbusová trať Brnianska-Tesco Lamač by mala zmysel a využitie.
Reply on: Fantomas1 #253545:
Nie 😕
Zdravím,
pripravujú sa nejaké trolejbusové trate do Petržalky ?
Čo trolejbusová trať Brnianska-Tesco Lamač ?
https://imhd.sk/ba/doc/sk/10705/Dopravny-podnik-planuje-8-novych-trolejbusovych-trati
Reply on: ribbit #253542:
No to je pravda. Ako viac trás by sa zišlo ale ja osobne som skôr fanúšik toho že zatiaľ majme to, čo máme, no udržiavať to v top stave tak, aby tam električky mohli ísť kľudne aj 60. Potom fajn by bolo už zaviesť trochu lepšiu preferenciu na semaforoch založenú nie na tom že palubný počítač si to vyžiada, ale tak, že by bolo pred križovatkou a za križovatkou čidlo a vždy keď ide električka, by zastavilo auta asi na 10-20 sekúnd lebo toto je prednejšie riešenie a aj spoľahlivejšie. Na príklad križovatka by bola naprogramovaná tak, že ani by nerátala s električkou, no keď električka prejde čídlo, mala by okamžite zelenú a naopak keď prejde to na druhej strane tak zapne naspäť autá.
Potom dvoležité by bolo ešte mať aj lepšie trasované linky autobusov, tak aby to s tou elektrickou aj nejak nadväzovalo, nie iba tak že nejak to dáme a je to.

A keď sme sa dostali k tým linkám, to čo píše Ma178rek by bolo super.
Ja by som videl systém liniek takto:
(Rátam už aj s trasou košická-pribinova)

L1 ->Hl Stn. - stu - vysoká - prior - šafarikovo nám. - Petržalka

L2 -> Petržalka - šafarikovo nám. - pribinova - košická - saleziány - Ružinov

L3 -> bez zmeny

L4 -> Bez zmeny

L7 -> Stn vinohrady - račianské mýto - vazovova - Krížna - trnavské mýto saleziany - košická - pribinova - šafarikovo nám. - nám Ľ. Štúra

L9 - bez zmeny


(Toto je len môj návrh, síce som písal že na každú radikáli max 2 linky, no petrzalku by som dal trochu ako výnimku a boli by tam 3 lebo viem si predstaviť že tu by boli dosť veľké návaly. Potom prečo by som dal tie linky ktoré som pozmenil tak? No L1 spája stré centrum s Petržalkou, L2 by spájala petrzalku a Ružinov s novým centrom, L7 by spojila časť starého centra mesta, s novším centrom Raču.
Ďalej na šafarikovom nám. trnavskom mýte je možné prestúpiť z L4 teda z karlovky-Dúbravky a zlatých pieskov na L7 pripadne z toho Šafárikovho nam aj na L2)
Ale toto už je sci-fi zatiaľ
Reply on: ribbit #253542:
Problém su peniaze a po druhé nedostatočná údržba...
Máme málo tratí a ešte aj tie sa nám rozpadajú
Reply on: Ma178rek #253541:
Moje slova, realne by to mohlo aj fungovat a ako spominal janci ze elektricky nahradzaju v Bratislave metro a preto by malo byt menej spojov a na kazdom useku max 2 linky, tak akoze netvarme sa ale metro tu pravdepodobne nikdy nebude a elektricky ho nikdy na maximum nenahradia. Ja by som si porovnal Bratislavu s Brnom - tam maju zhruba 2krat tolko kilometrove trate pre elektricky a omnoho viacej spojov. Preco taketo nieco nespravit aj tu, pomalicky predlzovat jednotlive radialy a stavat nove a nie robit naraz velke projekty. Mozno keby sa mesto zameralo viacej na elektrickovu dopravu by to mohlo vyzerat podobne ako v Brne. Ale nato by vlastne muselo mat mesto mat peniaze a chut.
Reply on: ribbit #253530:
Osobne preferujem ponechanie L7 a možnost točenie cez Obchodnú- Tunel- Most SNP- Jesenského- Námestie SNP a cez obchodnú naspäť na Vinohrady/Rača ..
Linku 1 predĺžiť do Petrzalky
Linku 3 nechať tak ako je

Linka 7 nemá vhodné obratisko v centre ale takto by ponúkla nové zaujímavé spojenie

Prípadne urobiť to tak že linka 1/7 by sa počas špičiek prejazdovali pri moste SNP a mimo špičky by ostala 1 v terajšej trase (v podstate by bola vedená stále v trase Hlavná stanica -NLŠ a linka 7 Racianska-kapucinska-Most SNP) nárast vozidiel by nebol až taký veľký na predĺženú 7 3-4 vozidla a detto aj pre linku 3 nejakých 5 vozidiel)
Nevýhoda tohto by bola že by zjavne pár poradí na L1/7 bolo obsluženych K2..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.