Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Perto #251049:
Pre tých čo delia nosné linky a nenosné…. Nikto tu nič nedelí ale poniektorim tu slúži pamäť. Sám DPB sa vyjadruje, že má nosné linky a to už od roku 2005.
Ak DPB, nemá nosné linky a iba sa tu na niečo hrá, tak nech nezavádza ľudí.
Reply on: upravovač fotiek #251054:
Zial, zrejme ano.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Petto #251053:
Takže máme očakávať súťaž na 18 metrové elektrobusy?
Reply on: B K #251052:
Len kto to zaplati ? Mesto hadam neda same na ten nezmysel peniaze. Ale ked uz Kosice kupuju cez EU fondy SOR ENS18 tak to caka asi aj nas.
Takže L83 elektrobusy? 🤨
Reply on: TomJ #251050:
nuz, len ked mesto podporuje verejnu dopravu len slovne a skutek utek a snazi sa zoskrtat vykony co sa kde da aby mali na platy a odmeny pre dalsich novych kamaratov na urade, na farbicky a nove hrby na cestach a ine pre prevadzku mesta "dolezitejsie" veci, tak by som radsej obetoval systemovy interval ako mal preplnene spoje.....
Reply on: Andrej #251040:
Nie, svet sa nezrúti, ale cestovanie bude podstatne chaotickejšie, keď jedna linka bude mať interval 15 min, ďalšia 12, ďalšia 10 a ďalšia 8. Na spoločných úsekoch neurobíš preklad, čiže jeden spoj sa bude preplňovať a ďalší pôjde poloprázdny a tiež budú náhodne vychádzať prestupy medzi linkami. Raz budeš bežať, aby si stihol prestup, inokedy si počkáš 14 minút.
Takže systémový interval má určite zmysel, len treba brať do úvahy to, aby to nebolo na úkor kapacity.
Reply on: Andrej #251046:
To viem. Tá otázka bolo také podpichnutie pre tých, čo tu idú deliť linky na nosné a nenosné, kdeže reálne nemáme nikde definované kritériá na nosnú linku a teda nemožno interval/kapacitu odvodzovať na linke podľa toho či ju DPB (ne)považuje za nosnú.

Ak by záležalo na intervale tak veľa farebných liniek ide do šeda. Opačne napr. taká L99 má dobrý interval, ale od začiatku je to petržalský vymeták (približovadlo), takže označovať ju ako nosnú, hmm neviem.
Reply on: Andrej #251046:
Ved ja nikde netvrdim ze obhajujem farbickovanie a mas pravdu s 32,78 ale budis DPB/mesto. Podla mna nosne tbusy su len 33,40,42,49,61,71,72 ostatok absolutne nie.kedze aj nasa spominana 70 ma rovnaky CP ako 44,47.
Reply on: Petto #251045:
Paradny unik z diskusie. Odporucam aby si nikdy necestoval do Toronta alebo New Yorku.
Reply on: Perto #251044:
Oficialna sa nosne linky povazuju za tie, ktore na mape su farebne.

Realne je to akurat ci to vyzera pekne na soto LED displejoch, alebo nie. 32 alebo 78 su ovela dolezitejsie linky nez 44, ale nie su povazovane ako nosne. Maju v tom riadny bordel.
"Ak by kazda linka mala iny interval, tak sa svet urcite nezruti. "

Takze ani dalej nemusim reagovat uz na teba.
Reply on: N/A #251026:
Poprosím info ako rozoznám nosnú linku od nenosnej. Ako príklad si vezmime napr. nenosnú L70 vs nosnú L44
Reply on: B K #251038:
Ja viem, len to ide do nákladov, lebo to má väčšiu spotrebu a opotrebováva sa viac pneumatík. Proste také šetrenie na správnych miesta v podobe DPB.
Len si spomeňme ako začali šetriť kĺby aj na L72 cez víkend. No z výpravy 7 vozov boli vždy aj tak 2-3 kĺby, lebo nemali dosť sólo vozov na pokrytie celej víkendovej výpravy L72. Nakoniec po niekoľkých týždňoch od toho upustili a víťazoslávne vyhlásili, že posilňujú kapacitu na L72 nasadením kĺbov cez víkend. No celé komédia v podaní DPB čo riadia jehoVallovisti.
Reply on: 3pa3ck3 #251039:
Zdvojkoľajniť Vajanského nábrežie!!!
Reply on: upravovač fotiek #251032:
Neda sa, pokial chceme mat realne atraktivnu dopravu. 15-20 minutovy takt s klbakom sice pokryje dopyt, ale v zivote neprilakas novych klientov s takou obsluhou.
Reply on: Mhr1 #251029:
si v prispevku 251030 velmi trefne odpovedal za mna, ale este by som sa rad spytal ako si prisiel na to ze ine systemy nepoznam. To je dost odvazne tvrdenie. Nikde som nenapisal, ze nemoze byt koridor s kombinovanymi linkami - ak to funguje, ako v Prahe, super - ani som nikde nenapisal ze v inych mestach to tak nerobia. V celej diskusii sa bavime o tom, ze sa neaktraktivny interval na L70 obhajuje tym, ze keby bol nastaveny spravne, tak by sa rozbili preklady, co uz vzdaleka nie je akceptovatelne.

Ak by kazda linka mala iny interval, tak sa svet urcite nezruti.
Reply on: Petto #251036:
Kým bude 29 suplovať chýbajúcu električku od Eurovey smerom na západ, tak sa s tým veľa spraviť nedá
Reply on: Klepeto #251035:
Prečo brať linkové kĺby? Cez voľné dni je dosť voľne stojacich kĺbov.
Ono celkovo bola chyba, keď sa počas pandémie zrušil interval 7,5 minúty na električkách vo večerných hodinách a zmenil sa na 10 minút. Odvtedy prestúpiť medzi električkou a autobusom je nemožné bez dlhého čakania alebo veľmi tesného prestupu. Celá koncepcia prestupov je tak bez logiky. A ďalších podobných príkladov máme plnú sieť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.