Re 350.004: Da sa s Tebou suhlasit len ciastocne-aj ked som za svojej vodicskej kariery fajcil vo vozidle,nechodil nacas a podobne,postupom casu som zhodnotil,ze aj tieto "drobnosti" podstatnym sposobom ovplyvnuju pohlad cestujucej verejnosti na MHD ako celok.
fobust
Hmm a co takto tato konstrukcia:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2b33233533f3341f3039341f212e1f2b2529232932342b252c251f212923213a292e3225242f2def392b2e212c23
Vsak aj K3R-N je na tomto istom principe. Akurat ten stred by naozaj mohgol byt kratsi, aby to podvozky vydrzali. Ale ber ohlad na to, ze som to pisal par rokov dozadu, dnes by som to robil inak. Ale princip ostal. Bolo to iba z recesie, ked som sa prvy krat dopocul o K3R-N a tak som vypracoval nieco podobne na beze T3....