Neviem čo by si tam chcel robit rok a pol ..
zmontovat pár zábradlí a prístreškov na zastávky môže trvať týždeň... A aj VZT nainštalovať...
Zvyšok je viacmenej hotový okrem terénnych a sadzobných úprav ktoré úplná absentujú pri obratisku..
A teda reálne okrem rámp na konečnej zastávke je zvyšok pripravený už na prevádzku ...
Takže koniec mája je reálny s tým že maximálne nebude hotovo to čo nutne nepotrebujeme iba tie rampy v Janíkovom dvore .. hoc podľa mňa tam mohla byť radšej kombinácia schody+ výťah ....
Čo božekáš? V Halle nikdy T3 neboli, len T4 a nikdy nejazdili v pravidelnej premávke v trojčlene, maximum bol Großzug (2xT4D+B4D). 3xT4 jazdili len v Lipsku a v Drážďanoch, aj to až po prevrate. V Erfurte jazdili aj 3xKT4.
Teoreticky ak by Bratislava zlacnela na 1€ (to je len 10 centov pri vacsine jazd aj tak staci 30 minutovy listok) tak v tom mas jednak este vacsi prehlad a jednak tie ceny ostanu dost podobnejsie:
Bratislava, Malacky, Senec, Pezinok: €1
Bratislava - Malacky: 4€, hore z 3,60€
Bratislava - Pezinok: 3€, hore z 2,50€
Bratislava - Senec: 3€, rovnako ako teraz
Pripadne by toto mohla byt cena elektronickych listkov (sucastny zakladny 30minutovy elektronicky stoji 97 centov) a papierove napriklad + 0.50€ servisny poplatok. To by sice vyrovnalo cenu v Bratislave na tebou navrhovanu, ale uz by to znacne predrazilo region....
A 103ku by som rozdelil na 2 zony nech to nie je zo Svateho Juha do Dunajskej Luznej za 1€. Ale ked pozeram planovac, aj tak to take spojenia taha cez BRatislavu, takze by to mozno ani nebol problem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023