Neviem čo by si tam chcel robit rok a pol ..
zmontovat pár zábradlí a prístreškov na zastávky môže trvať týždeň... A aj VZT nainštalovať...
Zvyšok je viacmenej hotový okrem terénnych a sadzobných úprav ktoré úplná absentujú pri obratisku..
A teda reálne okrem rámp na konečnej zastávke je zvyšok pripravený už na prevádzku ...
Takže koniec mája je reálny s tým že maximálne nebude hotovo to čo nutne nepotrebujeme iba tie rampy v Janíkovom dvore .. hoc podľa mňa tam mohla byť radšej kombinácia schody+ výťah ....
Čo božekáš? V Halle nikdy T3 neboli, len T4 a nikdy nejazdili v pravidelnej premávke v trojčlene, maximum bol Großzug (2xT4D+B4D). 3xT4 jazdili len v Lipsku a v Drážďanoch, aj to až po prevrate. V Erfurte jazdili aj 3xKT4.
Teoreticky ak by Bratislava zlacnela na 1€ (to je len 10 centov pri vacsine jazd aj tak staci 30 minutovy listok) tak v tom mas jednak este vacsi prehlad a jednak tie ceny ostanu dost podobnejsie:
Bratislava, Malacky, Senec, Pezinok: €1
Bratislava - Malacky: 4€, hore z 3,60€
Bratislava - Pezinok: 3€, hore z 2,50€
Bratislava - Senec: 3€, rovnako ako teraz
Pripadne by toto mohla byt cena elektronickych listkov (sucastny zakladny 30minutovy elektronicky stoji 97 centov) a papierove napriklad + 0.50€ servisny poplatok. To by sice vyrovnalo cenu v Bratislave na tebou navrhovanu, ale uz by to znacne predrazilo region....
A 103ku by som rozdelil na 2 zony nech to nie je zo Svateho Juha do Dunajskej Luznej za 1€. Ale ked pozeram planovac, aj tak to take spojenia taha cez BRatislavu, takze by to mozno ani nebol problem.
Ma178rek
zmontovat pár zábradlí a prístreškov na zastávky môže trvať týždeň... A aj VZT nainštalovať...
Zvyšok je viacmenej hotový okrem terénnych a sadzobných úprav ktoré úplná absentujú pri obratisku..
A teda reálne okrem rámp na konečnej zastávke je zvyšok pripravený už na prevádzku ...
Takže koniec mája je reálny s tým že maximálne nebude hotovo to čo nutne nepotrebujeme iba tie rampy v Janíkovom dvore .. hoc podľa mňa tam mohla byť radšej kombinácia schody+ výťah ....