Posledne sutaze mu nevysli nikde v SK-CZ. Aspon co sa tyka klbakov. Nitra a Trencin boli priame odbjednavky a tych par ks v ČR pravdepodobne tiez. Aspon NS12 mu ako tak šli, aj u nas aj v ČR. Zial uz to cenou nedavaju, lebo prisiel Streetway a Kent cim prisli o najvacsie mesta Prahu a BA kde mali "dlho monopol". Medzimestske ICN blbosti tiez moc nepribudaju. Mali skusit nemecky trh viac ale asi sa boja pokut ak sa im budu kazit vozidla v zaruke.
Bratislava ide zachranovat asi zdochinajuci SOR, o ktorom bol clanok ze je v rekordnej strate. Pisem to samozrejme obrazne ale Kosice to bol ebus tender s jasnym vitazom.
DPB sa správa ako normálny podnik - súťaž vypisuje v predstihu a nie až v momente, kedy sa mu pod rukami rozpadáva vozový park (v tomto prípade autobusov). CNG beriem ako snahu nejako ešte zužitkovať plničku na Juráku, z ekologického hľadiska je prínos oproti EURO6 dieslom minimálny. Finančne sa to tiež neoplatí, ale ak sa na to budú dať podojiť fondy (neviem či vôbec a ak áno, do akej miery), tak to akceptujem. Na rozdiel od vodíkového nezmyslu, ktorý som kritizoval od samotného začiatku, na ktorý som názor nezmenil a nezmením pokiaľ DPB verejne neprezentuje čísla, ktoré vyvrátia moje obavy čo sa efektívnosti vynaloženia verejných financií týka, teraz bez ohľadu čo si myslím o technológii samotnej.
Zmluva má nejakú výpovednú lehotu, plus je tam banková záruka. V každom prípade tvoja logika je úplne zvrátená - nemôže to fungovať tak že niekto podstrelí cenu a potom nič nemusí plniť. Práve naopak, takéto konanie naznačuje kolíziu medzi BSK a Arrivou (a to hovorím ako človek čo sa v tom čase "bil" za to že ten tender bol férový). Nastav vysoké štandardy ktoré donútia "bežných" uchádzačov nastaviť nim primerané ceny a potom tých uchádzačov v tendri podstrel kamarátom ktorý vie že ich nebude musieť plniť...
Myslíš, že Arriva má záujem tu byť stratová? Na 99% kraj nemá plán, ak by sa Arriva zdvihla a povedala, že pri kombinácii ceny za vzkm a sankcií to prestane jazdiť a vypovie zmluvu.
Už po X-tý raz touto diskusiou pozdravujeme ľudí z BID, ktorí si to tu čítajú. Že sa neudeľujú pokuty pri tej nízkej cene, čo Arriva ponúkla chápem, ale hádam by kraj mohol mať dosť odvahy riešiť aspoň porušenia Prepravného poriadku, keď už Štandardy sú papier, ktorého najlepším využitím je šmýrak.
O zastavovaní prímestských autobusoch a znameniach sa tu popísalo veľa, ale ak dávaš znamenie a spoj aj tak nezastaví, tak je to na sťažnosť cez idsbk.sk/kontakty alebo arriva.sk/kontakt -> chcete podat reklamáciu?
Ja osobne dávam znamenie zdvihnutím ruky pozerajúc sa na vodiča/vozidlo vždy až dovtedy, kým si nie som istý, že vodič ma zaregistroval (napr. zapne smerovku, začne pribrzďovať do zastávky).
upravovač fotiek