Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dadino #249354:
Nie su este ludia vraj. A su to delene tak whatewer.
Vie mi niekto prosím vás vysvetliť nejako logicky a zrozumiteľne prečo nám ostali teraz "letiskové" busy na tých troch poradiach? Namiesto snahy vypraviť aj tú zvyšnú časť trolejbusov sme to vyriešili takto, že veď máme aspoň do zálohy? Či je to na teraz kým sa vyladia všetky tie nedostatky na niektorých vozoch? Ďakujem. 🙂
Magistrát v kocke: severná tangenta sa nebude projektovať kým nemá krytie, riešením prudkého nárastu áut má byť alternatívna doprava. (Prečo teda objednali od DPB menej km, nevysvetlili.)
https://dennikn.sk/3805160/na-sancovej-ulici-v-bratislave-zostanu-styri-pruhy-mesto-nema-peniaze-na-projekty-ktore-by-ju-odlahcili/
Posledný nech zhasne.
Reply on: samkoh #249351:
3. Po Starých Gruntoch hore vyjde iba sólo autobus, kĺbový trolejbus by to možno na batérie vyšiel, ale súčasné degeše určite nie. Pri spojení 44+145 cez Vlársku by s prevýšením problém nebol, keďže most na Vlárskej je skoro v rovnakej výške ako Koliba. Pri trase cez ulicu Na Revíne by bol problém aj s prejazdnosťou pre 12m vozidlá.
1. agregát má problém zo strany od Búdkovej, či od depa, či z oboch strán?
2. Je nejaký oficiálny údaj, aké maximálne stúpanie(v promile, nie príklad typu HP Vrchslatina/Hájik v ZA/...) vie pravidelne degeš na agregát vyjsť bez technických následkov?
3. Je úsek Búdková-Na Hrebienku/Depo Hroboňova-Súbežná najhorší kopec pojazďovaný MHD v dosahu trolejbusovej trate, alebo sa treba mať podobne na pozore aj napr. pri teoretickom spojení 33+139, alebo 44+145+vlárska, ...(nenapadajú mi rýchlo ďalšie strmé MHD kopce v blízkosti trolejbusových tratí) ?
Reply on: Klepeto #249342:
Hore drotárskou agregát hučí ako štart raketoplánu a predbehne ho aj dedko cúvajúci na bicykli.
Reply on: TIDbus #249346:
Mal som na mysli hlavne linky, kde jazdia 27TrA a 24M, ale aj na 44 sa to bude dať využiť napr. na Hodžovom nám. Keď tie trolejbusy tú batériu majú, tak nech ju kľudne využijú aj pri spadnutí zberačov.
Reply on: Urbanway 2423 #249344:
Je to tak. Skúšalo sa to a výkon agregátu musel byť na hranici jeho poškodenia. Takže nemysliteľné pre pravidelnú prevádzku.
Odbočim od témy. A tie TNS-ka budú cca marec?
Reply on: Urbanway 2423 #249345:
Neviem či to bude fungovať kde je na L 44/41 semafor v blízkosti Búdkovej
Reply on: Klepeto #249336:
Toto je inak podľa mňa dobré, že nemusí ten trolejbus zbytočne zastaviť niekde v križovatke alebo mimo zastávky potom, ako mu spadnú zberače a môže ich nasadiť, keď bude napr. čakať na červenej.
Reply on: Klepeto #249342:
Degeše vraj nedokážu vyjsť na Drotársku cestu na agregát, preto sa tam nasadia až TNS12.
Reply on: Klepeto #249342:
Podľa mňa by sa však malo zabrániť spojeniu L41 s L44 pretože potom by sa zo zápchy z Karpatskej prenášalo meškanie až na Drotársku cestu a pri stanici bývajú tiež zápchy, už teraz sa niekedy nestíha L44 otočiť na Búdkovej.
L41 by už teraz mohla jazdiť ako trolejbus s degešmi, ktoré sú momentálne voľné z L40.
Reply on: Ilushka #249339:
Presne, je o dosť viac liniek a tam stále chodia staté a TNS-ka moc nepomozu keď pojdu na linky 41 a 44.
Reply on: Andrej #249338:
Aha, rozumiem. A kedy asi už budú ostatné vozidlá vypravované? Bude to tento mesiac?
prečo trolejbus ŠKODA 27TR SOLARIS jazdí na linke 40 a potom ide na linku 61? aký je rozdiel, ak každý trolejbus bude jazdiť na rovnakých linkách ?
Reply on: Viktor85 #249337:
To ale znamena nieco uplne ine. Skusobna premavka uz bola ukoncena, takze uz su v klasickej vyprave.

Zvysne vozy budu vypravene ked budu pripravene do premavky.
Reply on: Andrej #249335:
Myslím to tak, že plná výprava. Že budú skoro všetky z nových vypravované. Teraz vypravenych je cca 5.
Reply on: Ike #249333:
No môj poznatok z L71 bol taký, že pri jazde po Miletičovej smer Prievozská mu padli palice pri prejazde križovaní s Trenčianskou a išiel ďalej na baterky po Prievozskú. Tam na semafore zase nahodil na trolej. Prejazdom cez križovania na Prievozskej mu opäť padli, tak ich už rovno zacvakol ďalej na DH odišiel na baterku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.