Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Klepeto #250686:
Chránená dielňa magistrátu najprv maľovala cestu, potom dláždila, ale aj tak to dojevalla. Mohli zvážiť aj priechod so stredovým ostrovčekom namiesto stupídneho retardéru, čo by tiež bol prvok na zvýšenie bezpečnosti.

Na Vazovovej je dokonca aj semafor pre chodcov. Ale tam to asi robila iná skupina chránenej dielne a možno navzájom nespolupracujú.
Reply on: TomJ #250683:
Red bridge
Reply on: Ike #250695:
Tak sa ospravedlňujem, nevedel som že je rozdiel medzi Cestou II. triedy a Miestnou cestou II. triedy
Reply on: Valec #250694:
Nie, je to miestna cesta II. triedy.

Jedno členenie je podľa § 3 vyhlášky č. 35/1984 Zb. a druhé je podľa § 7 vyhlášky č. 35/1984 Zb.
Reply on: Ike #250692:
Podľa toho je ale napr. aj Obchodná, Hlavné námestie alebo Primaciálne námestie cestou II. triedy.
Reply on: Majo #250681:
My sa tu bavíme o situácii v polovici 90-tych rokov, a ty to vyvraciaš aktuálnym oznamom alebo screenom zo stránky dopravcu, ktorý bol založený o 15 rokov neskôr.
Reply on: Klepeto #250686:
Pokiaľ ja mám informácie, tak o probléme sa vie a bude sa riešiť.
Reply on: pressburger #250688:
"Mudroňova je oficiálne cesta II. triedy"

Podľa akého dokumentu? Lebo podľa údajov v Cestnej databanke [1] je miestnou cestou a tie sa delia na funkčné triedy A až D. Podľa ÚP ide o miestnu komunikáciu funkčnej triedy C1 s premávkou MHD [2] .

[1] https://www.cdb.sk/files/galleries/mapy-samospravy-50-000/mag_ba.jpg
[2] https://magba.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=5058549776a84062ab26857008faef31&extent=1894426.5432%2C6128160.1177%2C1923453.5047%2C6140294.4959%2C102100 (treba sa prizoomovať a preklikať)
Reply on: pressburger #250688:
Je rozdiel medzi cestou II. triedy a miestnou komunikáciou II. triedy.

Inak škoda že tam nezostal ten vankúš.
Reply on: Klepeto #250686:
Neviem aké sú presne normy, ale podľa dokumentu voľne prístupného na webe SSC:
"Vzhľadom na to, že spomaľovací prah vytvorí na PK pomerne výraznú nerovnosť, môže sa použiť v odôvodnených prípadoch len na miestach so zvýšenou dopravnou nehodovosťou, pred priechodom pre chodcov, v obytnej alebo pešej zóne, v zóne s dopravným obmedzením a pri vjazde na PK alebo na PK s odlišným dopravným režimom.
Spomaľovacie prahy sa nesmú použiť na diaľniciach, rýchlostných cestách, cestách I., II., III. triedy aj v úsekoch ciest v prieťahoch obcí a na miestnych komunikáciách funkčnej triedy A1 až A3, B1, B2."

Mudroňova je oficiálne cesta II. triedy, teda podľa prepisov by tam žiaden spomaľovací prah (prefabrikovaný ani stavebný) byť nemal, rovnako ako na Svätoplukovej, ktorá je tiež cestou II. triedy
Reply on: Klepeto #250686:
Sa:
§NaplanoVallo
§VybudoVallo
§PoobmedzoVallo 😃
Ak by boli ešte dotazy, prečo z L47 zmizli kĺbové vozy. Kvalita práce ľudí z magistrátu to zabezpečili. Ale ticho šúchajú nôžkami a čušia ako vošky pod chrastou než aby priznali, doyebali sme to ako vždy a napravíme to. Nie niečo také od jehoVallovistov naozaj nečakajte.
https://www.facebook.com/100082982749971/videos/553114213920390/
Reply on: Ike #250678:
Za mňa obsah, rozsah aj proces 😃 Ponúknem pár príkladov.

Obsah: Pomedzi pár vecí, za ktorými si našťastie autori stáli aj v oponentúre (ako napr. povinný takt, eliminácia sadkových výpisov odchodov a celkovo systematizácia VHD zjednocovaním pravidiel) sa prepašovalo kopec "môže aj" pravidiel-nepravidiel, ktoré v takej forme reálne nikomu nepomôžu.

Rozsah: Sú témy, z ktorých regulácie sa v MPK elegantne vyvliekli tým, že zmocňovací predpis na to nemyslel - a zároveň je pre iné témy v poriadku mať úplný mikromanažment.

Proces: Požiadavky od občanov na vyššie nároky na prístupnosť sú zamietnuté, lebo kraje povedali, že dopravcovia viac NP busov nechcú nasadiť kvôli lokálnym špecifikám. Naopak, keď pripomienky upozornia, že vodič nesmie byť povinnosťou pristavovania "na dĺžku kroku" tlačený za limity stavu infraštruktúry, tak sa povinnosť len obmedzí na spevnené nástupištia, bez ohľadu na ich stav.
triskaidekafobia

triskaidekafobia

Reply on: TomJ #250683:
Communist Bridge. 😀
Reply on: Majo #250682:
Teraz ma napadlo, minule sme tu riešili anglické názvy a hlásenia typu Prístavný bridge a Lúky two. Viete niekto, ako hlási Červený most? Je to Červený bridge?
Inak keď oddelenie invencie, optimalizácie, analýz a zmien názvov DPB pretláča anglickú skratku pre železničnú stanicu, navrhujem v záujme nediskriminácie nemecky hovoriacich, aby tento (nielen) dopravca pre náhradnú autobusovú dopravu začal používať skratku SEV. ("Trams budú v sekcii Stn. New City - Golden Sands riplejsnuté SEV.") 🙃
Reply on: Vladimír #250677:
Prečo internú? Na železniciach sa tá skratka dlhodobo používa nielen v interných dokumentoch, používajú ju ŽSR i dopravcovia napr. aj v oznamoch pre cestujúcich. Náhodne som vybral z výlukových oznamov ZSSK: https://www.zssk.sk/wp-content/uploads/2024/08/Kosice-Miskolc-HU-dna-2.9.-%E2%80%93-22.9.2024-PDF-289-kB.pdf . RegioJet používa túto skratku tiež, akurát v inom tvare. Nie tak dlho ako na železniciach, ale používa sa vo viacerých systémoch MHD na Slovensku, napríklad Trenčín či Ružomberok. Keďže sa používa na železniciach, používa sa na celom Slovensku a z tohto titulu si dovolím nesúhlasiť s tvrdením, že ide o lokálnu záležitosť Bratislavy.
Reply on: 810zssk #250614:
Tak vieme, z čej hlavy to je, vsak?
Reply on: Ike #250678:
Otazka ako je tam definovany - lebo autobus kazdych 47 minut ci 83 minut je tiez takt 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.