Ike - nemozeme hovorit o tom ze ma to nebavi -bavi ale treba si povedat aj to ze doba sa velmi zmenila a kedysi bolo normalne ze sme si pomahali aj v premavke a cestujuci si vazili nasu pracu....dnes je to nieco ine kazdy sa uzatvara do sveta mobilneho telefonu a nevnima dianie okolo seba....po tych rokoch to uz doklepem ale mladim to nezavidim hypoteky..rodiny...tazku cestu si vybrali ale to je na dlhu debatu....miro240 = respektujem tvoje vyjadrenie pochopil som teda pravidla diskusie ale v poradku prajem vela spokojnych ciest nechcel som sa ta dotknut len...tu uz nikdy nevies...su tu bonzaci a donasaci..vieme svoje
Na tomto fóre si tykáme, teda pokiaľ ide o nejakého cestujúceho, ktorý je tu prvýkrát a niečo sa pýta a pod. tak vykám, ale pravidelným prispievajúcim osobám nie.
V príspevku nie je uvedený čas ani číslo vozidla, mojim cieľom nie je nikomu robiť problémy a vynútené brzdenie tentokrát nebola chyba vodiča autobusu.
Pokiaľ to chceš vedieť, tak viem, čo táto práca obnáša a vodičom rozhodne prácu nezávidím, ale je to všetko o vzájomnom porozumení a rešpekte, zo strany cestujúcich, ako aj zo strany vodičov. Moja trpezlivosť je však veľká a za svoj život som nikdy oficiálnu sťažnosť nepodával, s výnimkou jediného razu, ale aj to bola iná situácia, ktorá sa netýkala spôsobu jazdy, ale opakovaného ukazovania vulgárneho gesta pri fotografovaní.
Počuj mudrlant, vodič o tom vedel, lebo spomalil, obzrel sa a bolo to pri druhých dverách. Starší pán sa postavil sám a vystúpil na Hroboňovej (ešte sa ho jeden spolucestujúci pýtal, či je v pohode, ten vystupoval tiež). Ak by bolo treba tak zakročím. Mohol sa však zraniť aj niekto v zadnej časti vozidla... Podstata príspevku však bola o inom. Vodič autobusu v takejto situácii nevie odhadnúť, či mu tam to auto vojde alebo nie, preto by tie semafory mohli situácii pomôcť.
Vy ste ako ten uzivatel minule s deklom v autobuse....fotky fotky a vodic ani nema tusenia ze co sa deje. Upozornili ste vodica na skutocnosti ze sa niekto zosypal nasledkom brzdenia? Takychto mam najradsej anonymne nieco napisete na internet a ked sa nieco deje na mieste nezakrocite..kam to speje neviem
Prečo sa ešte stále rozlišujú trolejbusové a autobusové linky, keď už trolejbusy nemajú samostatný číselný rad a často jazdia aj po trasách bez troleja?
Nie som síce zástanca semaforov na každej križovatke, lebo to zdržuje dopravu, ale odbočenie z Brnianskej na Prokopa Veľkého by sa asi malo vrátiť k zapnutým semaforom (ideálne s preferenciou MHD + Dubovú spraviť na dopyt pre chodcov), lebo tento mesiac som tam už zažil ako cestujúci dve "hraničné" situácie (+ nehovoriac o viacerých nehodách autobusu a auta v minulosti). Dnes ráno vodič autobusu prudko šliapol na brzdu kvôli autu, ktoré odbočovalo a napratalo sa krížom cez ľavý pruh, následkom čoho jeden pán v autobuse spadol na zem, vodiča to však ani veľmi nezaujímalo (prípadne či sa nezranil niekto ďalší), iba čosi zabrblal a pokračoval ďalej. Podobná situácia bola aj minulý týždeň, len vtedy vodič autobusu auto registroval skôr (už stálo v ľavom pruhu), kebyže je autobus o 5 sekúnd ďalej tak to asi dopadne ako dnes.
Přátelé, sháním jízdní řády tramvají a trolejbusů před rokem 1990 (v elektronické podobě), neměl by někdo? Můžu nabídnout nějaké jízdní řády z ČR. kdyžtak zdenek.hudik@seznam.cz, díky
Ja nerozumiem načo by bolo dobré stanoviť maximálny vek pre vozidlá. Prvá generácia NP, klimatizovaných vozidiel už bude mať čoskoro 30 rokov - ak by takéto veci existovali aj u nás, tak by sme ich museli vyradiť len tak, aj keď naďalej spĺňajú všetky požiadavky od dnešného cestujúceho a môžu byť (teoreticky, samozrejme) aj v dobrom stave? Nehovoriac o tom že vek vozidla je celkom nerelevantný - 60 ročný voz v Prahe je v oveľa lepšom stave než 30 ročný voz u nás. A vyradiť 30+ ročný voz po dôkladnej GO, ako sú naše T3P, by bola obrovská debilina.
A čo sa týka autobusov a trolejbusov, pri Bratislavskej (ne) údržbe je všetko čo má viac než 6 rokov dobré len do šrotu. Tieto čísla vôbec nereflektujú realitu.
Reálne ako schváliteľné? Bohvie. Cesta cez MPK môže byť nevyspytateľná, podľa mňa sa tie čísla ešte zmenia.
Reálne v zmysle vykonateľné? V prímestskej doprave úplne v pohode. Väčšina bývalých sadiek to spĺňa už dnes, vozidlá nad 15 rokov (prvé Crosswaye) behajú už len tam, kde sa s obnovou čakalo na výsledky dovrzaných tendrov - najmä Trnavský a Trenčiansky kraj, a potom v SAD Humenné kde bohvieprečo lipnú na dvadsaťročných sorkách.
V MHD by mali problém malé mestá (napr. Čadca, Snina, michalovskí "sanitkári").
Pikantné to môže byť pri dráhach, ak by sa modernizácia nebrala ako vynulovanie počítadla... Ale možno sa podoja fondy cez Škodovku&ŽOSky a nové eliny, vagóny aj jednotky sa len tak pohrnú
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirec240
V príspevku nie je uvedený čas ani číslo vozidla, mojim cieľom nie je nikomu robiť problémy a vynútené brzdenie tentokrát nebola chyba vodiča autobusu.
Pokiaľ to chceš vedieť, tak viem, čo táto práca obnáša a vodičom rozhodne prácu nezávidím, ale je to všetko o vzájomnom porozumení a rešpekte, zo strany cestujúcich, ako aj zo strany vodičov. Moja trpezlivosť je však veľká a za svoj život som nikdy oficiálnu sťažnosť nepodával, s výnimkou jediného razu, ale aj to bola iná situácia, ktorá sa netýkala spôsobu jazdy, ale opakovaného ukazovania vulgárneho gesta pri fotografovaní.