Keby kindermanažment DPB nemenil zastávky furt tak by museli nahrávať nové hlásenia asi 2x za desaťročie. Oni si sami vyrábajú náklady.
Dúfam že aspoň na historických vozidlách búdu zachované pôvodné hlásenia. Najlepšie by bolo keby tam nahrali nejakú databázu z 2008 ešte bez anglických hlásení.
Za mňa to mohlo byť lepšie. Ja osobne preferujem reálny, živý hlas ako hlas Ai, ktorý nájdeš na internete za pár sekúnd, ktorý ti odrecituje zastávky bez vážnosti.
Slovenská verzia AI zďaleka nemá vychytanú výslovnosť, tento hlas navyše znie ako ten základný AI model ženského hlasu takto keby to živý človek nahral tak by to ani nepustili von
Anglický hlas je za mňa obrovský upgrade, keďže ten austrálsky prízvuk bol fakt pre väčšinu ľudí odveci. Teraz je to taká celkom normálna angličtina, aspoň z toho mála čo som počul.
Určite to nie je umelý AI hlas, ten by mal správnu výslovnosť Toto čo použili je jednoznačne živý človek, súdiac podľa toho ako ťahá konce niektorých hlasení (na znamenieee, Dulovo námestieee, atď.).
Sedím v 1861 a je tu nejaká nová verzia hlásení, takže buď testujú, alebo postupne nahrávajú update. Znie to kúsok lepšie a modernejšie ako tie pôvodné, hoci to má stále trochu Eastern European vibe v podobe strašne prísneho hlasu
A napriek tomu že pomaly oslavujeme rok od zjednotenia režimov nastavovania na zastávkach, DPB stále nie je schopný vypnúť nezmyselné hlásenie o zastávkach "na znamenie" a dokonca si dal tú námahu to nahrať aj v tejto novej verzii (aj keď teda v nej je to na znamenieee :D).
Prejazdovane vozidla 40/61/1 až 8 robia odchody z HS na 40 : o 02 17 32 47,
Vozy 40/9-11 robia odchody o: 10 25 40 55
Variant 10min L40:
Prejazdovane 40/61/1 az 8 mohli robiť 02 12 32 42
A tie čisté 40/9 a 10 by robili 22 52 no aj slušnú pauzu by mali cca 30min každé kolo. Takže tento model moc nevychádza pri 10min na L40. Preto asi dali 7-8 min.
Ale podla mňa je to úplne inak. 10min sa snažia grafikonisti nepoužívať keďže všetko už máme cez víkend 7-8/15/30/60 len 83 zostane s 10min. Sci-fi Ak by sme mali 2klbak bus tak to L83 dá aj s 15min🫠
Petto nemal na mysli preklad medzi 40 a 61 ale to, že služby na linkách 40 a 61 sú po novom spojené a trolejbusy prejazdujú medzi obomi linkami. Otázne je, koľko sa tým spojením reálne ušetrí, pretože na 40 by sa dal cez víkend vyjazdiť 10-minútový interval s 4/5 vozmi (pri 5 vozoch by nebol potrebný ani striedač) a 61 s 5 vozmi s 26-minútovou prestávkou na letisku, alebo so 4 vozmi a striedačom. V súčasnosti je cez víkend na 40+61 dokopy 11 vozov, z toho 40/9-11 robia práve tie posilové spoje na 40.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej
Dúfam že aspoň na historických vozidlách búdu zachované pôvodné hlásenia. Najlepšie by bolo keby tam nahrali nejakú databázu z 2008 ešte bez anglických hlásení.