Hmm prevencia... ak mam pravdu povedat, tak byt niekde na vyssej pozici v DP tak asi by som dat ustrednym dielnam podmienku ze bud zacnu makat alebo ich vyrazim... pretoze ked das nasim dielnam nieco spravit, tak 1. to odflaknu a 2. este to odflaknutie aj dlho trva. No a posielanie vozov na generalky mimo mesta... myslim ze je kazdemu jasne ze to nie je prave najlacnejsie. Prave z tohto dovodu bude mozno privatizacia dielni asi nevyhnutna, lebo si tam nevedia spravit poriadok, aj ked si myslim, ze ustredne dielne by mali zostat sucastou DP. Nie vsak v takom stave ako su dnes ! tolko k udrzbe... a koncepcia trati, to je zas o inom.. to je aj o rozvoji resp. utlme (to druha asi skor vystihuje situaciu v BA), nielen o udrzbe.
tulenique
Neviete ci sa vobec dajake zachovaly?
Z ktoreho roku priblizne pochadzaju prototypy Karosy B841 (mala nebodaj uz novsiu koncepciu ako rad 7xx?)
a co tak priblizny rok vyroby strojov 18Tr, 23Tr?
A vobec si neviem predstavit ako by fungovala elina K3, ved tam mi mala motory tiez len na dvoch podvozkoch (pod klbom predsa nie su), tak ako K2 prip. T3, neviem ci by to s bratislavskymi navalmi zvladala.
;-))