Reply on: samkoh #248983:
Technicky by to možné bolo, ale keďže budú na 44 jazdiť TNS 12, tak by to bolo celkom zbytočné (tie 4 výhybky a 2 kríženia by sa dali využiť lepšie). V prípade výluky na Hodžovom nám./pred ÚV je logickejšie odkloniť 44 po Štefánikovej a nie cez Račianske mýto. V prípade problémov na Šancovej/Pod stanicou budú môcť 40, 61 a 71 premávať normálne, keďže tam budú jazdiť 27TrA a Solaris 24, takže reálne by to malo zmysel možno pre 49, pretože 64 v odklonovej trase JelačIčova - Koliba by asi nikomu nepomohla. Okrem toho na 49 tiež bývajú tiež na niektorých poradiach degeše a po nasadení 27TrA na 40 ich tam asi bude len viac.
samkoh
Umožnilo by to
1. vypravovať t-44 a jej prípadné doplnky(ex t-213) v prípade potreby aj z Trnávky rovno na Kolibu(to by síce šlo cez Kollárko už teraz) a na Trnávku ju priamo odstavovať(to sa teraz musí cez Hodžovo námestie).
2. Mať alternatívnu konečnú pre nedegešové trolejbusy z koliby pre prípad problémov pri prezidentke/úrade vlády, prípadne aj odklonovú trasu pre t-44(tupého-karpatská-račko-krížna-as-29. augusta-špitálska-kollárko-hodžovo námestie...).
3. Hypotetický odklon nedegešových trolejbusov zo šancovej na Kolibu v prípade problémov na križovatke pod stanicou.