Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #248556:
Na M.Hella mi pred nosom ušla 96, takže som čakal 15 min, z M.Hella k Prístavnému mostu 9 min, tam som čakal 17 min na 98 a ešte vyše 20 min jazda. Bolo to cez obed, neboli až také zápchy
Reply on: pressburger #248555:
Co vsetko do tej hodiny ratas lebo sa to zvladnut s 1 prestupom 96+98 a to nemoze by hodina , mozno tak pri prepchatom Pristavnom moste alebo ak ti vynechala napr. ta 98.
Reply on: Mhr1 #248553:
Častejšieakometro neplatí už dávno... aj celková koncepcia redukcie intervalov je nevýhodná pri potrebe prestupovania. Ak potrebujem ísť dlhšiu trasu, idem radšej autom, hoci mám celoročnú električenku, lebo čakať 15 min na prestup sa mi nechce. Minule som cestoval vyše hodiny z M.Hella na Ľubovniansku, nabudúce pôjdem radšej autom
Reply on: Mhr1 #248553:
Veď som písal, že v KV je 2,5-minútový interval len kvôli tomu, že tam idú 2 trate - z tunela a z nábrežia. Keďže najbližšie obratisko je až v KV (spojku na Riviére nepočítam, keďže nemáme dostatok 30T), tak 9 končí až tam. Ešte po Riviéru to dáva kvôli DD zmysel, ale ďalej je to už naozaj luxus, obzvlášť popri škrtaní iných liniek. Autobusy by sa v Petržalke síce obmedziť dali (veď 95 sa má zrušiť), avšak električka ani zďaleka neobslúži celú Petržalku (napr. západu, kde jazdí 80 a 93 električka veľmi nepomôže), a preto by nemali jazdiť autobusy redšie len preto, že tam jazdí električka.
Reply on: Urbanway 2423 #248549:
Ak je v KV v sedle int. 2-3 min, prečo by to nemohlo byť aj v Petržalke? Veď je to najväčšie sídlisko. Radšej husto električka a redšie autobusy. Ale ak má byť električka nosná, má jazdiť často. Alebo už neplatí "jazdíme často ako metro?".
Reply on: Ike #248551:
Linkovať sa dá aj na papieri 🤭
Reply on: N/A #248547:
Vynásobil si počet rokov dvomi? 😁
Keď už sa tu rieši linkové vedenie električiek, aká linka bude podľa vás viesť do Vrakune, ak sa raz tu trať podarí postaviť? 1 z Hl. st. a centra a nejaká linka z KV?
Reply on: Mhr1 #248546:
Ako by si vyriešil v Petržalke sedlo? Vtedy by bol 2,5-minútový interval v Petržalke celkom luxus (KV to má len kvôli tomu, že tam vedú 2 trate) a ak by jazdila 1 a 3 každých 10 minút v sedle (v preklade interval 5 minút), tak by sa zase musela posilniť Račianska radiála, čím by sa v podstate obnovil 2-linkový variant. Tiež aj večer by bol 5-minútový interval luxus, takže by asi stačila jedna linka v intervale 10 (alebo skôr 7,5) minút. Kombinácia 1 a 3 by bola pre Petržalku dobrá, čo sa spojení týka, avšak cez víkend a hlavne večer, by bolo lepšie mať jednu linku v intervale 7,5/10 minút.
Reply on: pressburger #248545:
Pomýlil som sa, mal som na mysli 10-minútový interval večer. V sedle by tam bol interval 5 minút, buď ako preklad 1 a 3 alebo iba 3 tak, ako jazdí teraz.
Reply on: Mhr1 #248546:
"najneskôr po postavení električky cez Euroveu"

Zatiaľ sa A, T, E linkovanie zmení ešte 25x
Podľa mňa najneskôr po postavení električky cez Euroveu nebude 1-linkový variant vyhovovať. Ako sa tu už spomínalo, a50 + a68 by mali byť nahradené električkou, čo bude znamenať linku naviac. Ja by som uprednostnil tiež do Petržalky viesť linky 1 a 3 v dnešnom intervale 4-5-5-10, a teda zachovať aj dnešný stav liniek 3 a 7. Neviem, prečo sa niekto obáva 2-min. intervalu v Pdšr cez Šafko, 2 min. sú dnes na Riviére a to tiež nie je práve jednoduchá križovatka. Ak má Karlova Ves dnes ráno interval 2 min., Petržalka to potrebuje dupľom! A e1 na Obchodnú priblíži električkovú dopravu pre celú oblasť okolo Hodžovho nám., čo tiež nie je ny zahodenie.
Reply on: Urbanway 2423 #248544:
Na L3 je teraz interval 5 minút v sedle a v popoludňajšej špičke, takže asi 10 min interval by bol odveci - aj v Rači aj v Petržalke. 10min interval má večer po 21.00 hod
Reply on: Thomas55 #248542:
V súčasnosti máme pri električkách 1-linkový variant, takže obnovenie 2, 5, 6 a 8 sa neplánuje. V dokumente nižšie sa spomínalo, že otvorenie ET do Petržalky bude znamenať zmeny liniek 3 a 7, čo môže znamenať to, že 7 sa zruší a 3 bude posilnená v celej trase, keďže aj v Petržalke bude pravdepodobne veľa cestujúcich. Mohla by sa tam predĺžiť aj 1 s tým, že 3 a 7 by zostali nezmenené, čo by bolo minimálne v špičke asi aj lepšie. V sedle by mohla zostať 3 v intervale 10 minút (20 minút na každej linke by bolo priveľa aj večer) a 1 by končila na NĽŠ. Keď sa však raz postaví trať po Košickej, tak sa podľa mňa 2-linkový variant vráti a do Petržalky asi pôjde aj druhá linka na Košickú ako náhrada za 50.
Reply on: Ike #248536:
"A čo ak dopravca identifikuje len 8 neefektívnych liniek"

zadanie je ine
"minimálne 10 najmenej výkonných liniek"

A to sa najde vzdy.
Je vôbec v pláne obnoviť električkové linky 2,5,6,8 ? Keď sa dobuduje petržalská trať, bude obsluhovaná len linkou 3 ?
Reply on: Ike #248536:
10 je jednoducho pekné okrúhle číslo. Podľa vzoru 10 000 krokov denne.
Reply on: 810zssk #248537:
Ja sa na to celkom teším. Každý polrok môžeme v diskusii pod zmenami diskutovať o tom, ktoré linky bolo potrebné zmeniť objektívne, a ktoré sú výsledkom zmeny z dôvodu, že "zmluva nepustí". 😁
Školák 11 sa robí už z linky 69. Niekto nesprávne copypastoval 😉
Reply on: Ike #248536:
"len 8"
Potom príde bič 😈

Objednávateľ má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty do výšky 50,- EUR za každý deň omeškania až do splnenia povinnosti v prípade, že zo strany Dopravcu dôjde k porušeniu bodu 6.11 písm. c) a 6.11. e) tejto Zmluvy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.