Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #248385:
Nie je kopa liniek kde toto bežne funguje lebo sú skrátka nakreslené tak že pauza je každé kolo?
Reply on: 3pa3ck3 #248394:
Na dve veci je cestujúcemu sieťový interval a prestupná väzba, keď v prvom kroku pomaly nemá kam nastúpiť.
Reply on: S499.1023 #248397:
Akože kto. Daňoví poplatníci a platiaci cestujúci.
Reply on: david11 #248392:
Ja som svoj názor na linku 7 prezentoval už viackrát a nestotožňuje sa s aktuálnym riešením.
Reply on: si #248372:
Len neviem, kto by platil cestovné, ktoré by zodpovedalo mzde vodičov v Tebou požadovanej výške.
Reply on: 3pa3ck3 #248394:
To máš už teraz s L1.
Reply on: Pajo #248389:
Kedy s ňou ideš? Ráno od Vinohradov je fest plná a po Garde ani nehovorím.. Vyprázdňuje sa na Račku a Blumentáli.
Reply on: Petto #248393:
Len zase takto rozbíjaš sieťový interval a tým aj prestupné väzby medzi električkami
Reply on: Pajo #248389:
Podla mna mala vacsi zmysel. Ked to moze fungovat aj v sk.prazdniny pri zrusenej L7.
Reply on: Solider #248374:
A to si má odniesť platiaci cestujúci či ako si to myslel?
Kapacita sa nastavuje predsa dopytu tak to tu dookola aj omiela DPB, ktorý píše že to tak prispôsobuje pri každej zmene.
Tu odpílili minimálne hodinu zo špičky, aby si ušetrili náklady na úkor dopytu.
Reply on: Vladimír #248385:
Dlha prestavka jedno kolo pred fajrontom je v DPB uplne bezny jav, na to su tu vsetci zvyknuti. Mna by skor trapilo, ako by v pripade sichty natiahnutej o hodinu delenkarovi vysla prestavka do ranneho nastupu.
Reply on: Viko #248388:
Tridsatminutove "akoze na jedlo" nie. Ale neviem o ziadnej firme, kde by platene boli.
Reply on: Petto #248387:
Veď preto sa práve pýtam či tá rovnomernosť by nemala väčší zmysel ako počet spojov. Ja som v L7 nikdy nevidel plno… a rozdiel vo vozidlách je tu tiež.
Reply on: Vladimír #248385:
Neplatenú? V DPB sa neplatia pauzy?
Reply on: Pajo #248386:
Paradoxne by si znizil pocet spojov v spicke s tym hoc by to bolo rovnomernejsie rozlozene a nie len nahodne 10minutove spoje po ZST Vin.
Nebolo by vážne lepšie tú L7 poobede zrušiť a posilniť L3 na 4 minúty, aby nejazdila v popoludňajšej špičke v prázdninovom intervale? Ako to chodí plné do Petržalky zo Šafka?
Reply on: 810zssk #248378:
V prípade realizácie Tvojho návrhu si práve spôsobil výpoveď ďalších 10 vodičov, ktorí okamžite odídu do zamestnania, kde nikomu nepadne dať im tesne pred fajrontom polhodinovú neplatenú pauzu...
Reply on: N/A #248380:
Europeniaze strácajú hodnotu čoraz rýchlejšie. (Zargentínieva sa.)

Takže aj keby to DPB so zvýšením miezd prehnal, tak to prehnanie vydrží maximálne rok alebo dva. 😁
Reply on: N/A #248380:
Hociktorý remeselník špecialista na stavbe zarobí viac (oveľa viac) ako šofér DPB a ešte aj pri normálnej pracovnej dobe. A nemusí to byť elektrikár alebo vodár, aj montovanie izolácie čo zvládne priemerne manuálne zručný človek po jednodňovom školení.
Reply on: Andy #248379:
Tých 15 miliónov je aj so započítaním odvodov zamestnávateľa? Ono je to jedno, mesto nemá 15 miliónov ročne na DPB a nič nesvedčuje, že ich v tomto volebnom období bude mať.

Zvýšenie hrubej mzdy na 2000€ by síce pomohlo zvýšiť nábor nových vodičov, ale nezastavilo by to odchod súčasných. Problém je nielen vo výške mzdy, ale aj vo fungovaní DPB. Okrem zlých medziľudských vzťahov sú nároky na odrobené hodiny a rozvrh služieb nezlučiteľné s fyzickým a psychickým zdravím. Jednoducho ten nápor málokto vydrží. Nehovoriac o tom, že takýto životný štýl nebude dlhodobo šoférovi DPB tolerovať žiaden partner.

Tým, že vedenie DPB včas nezachytilo trend hromadného odchodu do predčasného dôchodku a nespravilo opatrenia, vznikol taký nedostatok šoférov, že aj tých zostávajúch zoderú v priebehu nasledovných mesiacov, pretože nedokážu dostatočne rýchlo nabrať a zaškoliť nových. Zavádzajúce informácie o príjmoch síce prilákajú nových ľudí, ale tí po odpracovaní zmluvy a zistení reality v DPB odchádzajú zo zvýšenou kvalifikáciou robiť inde.

Zjavne si tam nikto neuvedomil neúprosnú demografiu, jednoducho na pracovný trh neprichádza toľko nových mladých ľudí a konkurenční zamestnávatelia šoférov v súkromnom sektore (v logistike) dokážu mzdy navyšovať pružnejšie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.