Reply on: 810zssk #245844:
Priznám sa, že nie som fanúšik takejto hybridnej premávky, lebo "uprednostniť prepravu detí" je dosť problematicky implementovateľné.Ale položím protiotázku. Ak by na tej linke bol taký dopyt, že by v prípade zrušení obmedzenia hrozilo, že nebude poberať ľudí, čo takto sa zamyslieť nad tým, že ju asi treba plne integrovať do systému s rozumným intervalom?
Urbanway 2423
Ak by sa skrátili 520, 540, 550 a 565 po Záhumenice, tak zmestili by sa v špičke do 3 a 7 aj ľudia z PAD? Časť síce jazdí električkou už teraz, ale 3 a 7 už veľa miesta pre ďalších cestujúcich nemajú.
610, 620, 630 a 632 by bolo lepšie viesť po Rožňavskej a ukončiť ich až na Bajkalskej, odkiaľ jazdí viac liniek ako 4 a tiež by to mohlo odľahčiť 53, ktorá by sa mohla zredukovať.
7xx linky by mali aspoň v špičke viesť až na AS (príp. k Novému SND), pretože trolejbusy by to asi nezvládali. V budúcnosti by mohol byť prestupný terminál aj pri OC Slovnaftská, kadiaľ raz povedie električka.
Mimo špičky má skrátenie regionálnych liniek zmysel, ale v špičke by to v niektorých smeroch spôsobovalo zbytočné problémy.