Reply on: Qwertzuiop #245525:
Dík za slová. Teraz keď už majú zo šamorínskeho smeru IAD rýchlostnú cestu okolo Slovnaftu, tak by s ubratím priestoru pre IAD na Gagarinovej nemusel byť taký problém, resp. mohlo by to byť priechodnejšie. Na Trnavskej je priestorová rezerva vďaka zelenému strednému pásu, navyše silný prúd IAD dlhé roky napovedá, že je tam dopyt po doprave a mesto tam statočne objednáva linky s intervalmi 12 až 20 minút. 
Ešte som si všimol, že pri tom navrhovaní tratí mi vypadol pri Pražskej úsek Dúbravka+Patrónka. Bez tohoto úseku z Borov do mesta nebude električkou jazdiť nikto. Ibaže by mal záujem o vyhliadkovú jazdu Karlovkou a Dúbravkou. V opačnom prípade je linka 21 jasná voľba. Ak ju netromfne električka rýchlosťou, tak električka na Bory bude tak maximálne zaujímavá pre tých, čo budú chcieť ísť z Karlovky a Dúbravky do Borov a opačne.
not.my.god
Ďalej v IDS aby bola konkurencieschopná voči IAD by bolo fajn zapnúť mozog a zaviesť odbavenie cestujúcich v PAD rovnako ako je tomu v MHD, čiže cestujúci si kupuje lístok mimo vozidla a označuje si ho pri nástupe, a cestovný doklad kontroluje revízor. Predaj lístkov vo vozidle neskutočne zdržuje a predlžuje cestu na niektorýh zastávkach aj o 3-5 minút.